Omdat we a.s. 8 dec op de kerstmarkt in Beetsterzwaag staan, hebben we besloten een website te maken. Ik zeg we omdat ik het samen doen met Corrie, ook corrie op het forum.
We hebben een mix gemaakt van onze namen en achternamen en zijn zo op Zika & Cova uitgekomen. Ik heb de site alleen ontworpen, en de bijna alle dingen rondom de marktvoorbereidingen zelf moeten doen want door omstandigheden had corrie geen tijd. Ik had het Druk Druk Druk dus haha
De site is echter nog niet helemaal af, want corrie's sieraden staan er nog niet allemaal op. Maar dat zouden we vanmiddag nog doen. We hebben onze sieraden niet door elkaar gezet, want we wouden allebei ons eigen stukje houden. Dat is eigenlijk ook de hele opzet van de site. 2 vriendinnen met allebei een andere smaak en dus andere sieraden.
Mijn stukje heet dus Zika en corrie's stukje Cova. Op de site wijst het zich vanzelf.
Ik weet dat sommige foto's slechter zijn dan andere, maar dan komt omdat er al een hele tijd met dit regenachtige weer geen goed licht is geweest om mooie foto's te maken. De 'gelige' foto's zijn dan ook met een lamp gemaakt. Mocht het weer eens beter weer worden ga ik daarvoor nieuwe foto's maken, want veel kleuren van vooral donkere sieraden komen hierdoor totaal niet uit.
We gaan vanmiddag nog de laatste puntjes op de i zetten.
Maar desalniettemin presenteer ik jullie vol trots Zika & Cova, handgemaakte sieraden en accessoires. http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/zikacova/" onclick="window.open(this.href);return false;
Feedback is welkom!