Mijn blog/website

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Daphne_B
Bead Lover
Mijn blog/website

Bericht door Daphne_B » ma 28 nov 2011 11:15

Eindelijk is het me dan gelukt (ben niet bepaald handig met computers :wink: ) om een eigen website/blog op te starten: http://www.madebydaphne.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Het is allemaal nog niet helemaal af, wil graag nog wat meer pagina's aanmaken/vullen, maar een groot gedeelte van mijn sieraden staan er wel al op.

Ik heb er bewust voor gekozen om geen webwinkel te maken. Met deze website/blog wil ik voornamelijk graag laten zien wat ik zoal maak en als iemand belangstelling heeft kan het ook gekocht worden :mrgreen: .

Op- en aanmerkingen en (opbouwende) kritiek zijn enorm welkom, dus graag jullie commentaar!
Groetjes,
Daphne

SandraM
Bead Hysteric
Contacteer:

Re: Mijn blog/website

Bericht door SandraM » ma 28 nov 2011 13:13

Wat een mooie website! Heel duidelijk en prachtige sieraden. Succes ermee :applaus:
Groetjes, Sandra

createss
Bead Designer

Bericht door createss » ma 28 nov 2011 13:14

Ik hou wel van blogs, die kun je ook leuk volgen ;)
Roze is niet mijn kleur, maar het ziet er allemaal keurig, duidelijk en overzichtelijk uit!! Voor iemand die niet handig is met computers heb je het geweldig gedaan hoor.

Zina
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Zina » ma 28 nov 2011 15:02

heel leuk gedaan! :D :applaus:
Altijd aan het kralen...

Irene van der Maas
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Irene van der Maas » ma 28 nov 2011 15:24

Mooie blog hoor !!
Irene van der Maas

hildes' juweeltje
Bead Reader

Bericht door hildes' juweeltje » do 01 dec 2011 11:06

hoi,

ik ben er ook geraakt om een blog te maken van mijn handgemaakte juweeltjes en zelf gebreide sjaals. Neem gerust een kijkje en laat je reacties weten.

http://hobbyhoekje-van-hilde.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

alles is volledig met de hand gemaakt inclusief de parels

groetjes

hilde

Gesloten