Eigen website, vraag om tips ;-)

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Filipa
Bead Discoverer
Eigen website, vraag om tips ;-)

Bericht door Filipa » do 20 okt 2011 05:25

Hoi iedereen,

Ik ben hier nieuw op het forum en ik kwam even deze groep tegen.
Het leek me leuk om hier mijn site te plaatsen zodat jullie ook je opmerkingen kunnen geven en zo helpen mijn site te verbeteren.
Complimenten mogen ook, hoewel ik, wanneer ik het hier zie soms, denk dat ik nog véél te leren heb, wat eigenlijk goed is.
Ik verkoop bruidssieraden.

De site is http://www.tohaveandtohold.be" onclick="window.open(this.href);return false; :-)

Groetjes,
Filipa

SandraM
Bead Hysteric
Contacteer:

Re: Eigen website, vraag om tips ;-)

Bericht door SandraM » do 20 okt 2011 07:20

Je hebt een mooie website! En hele mooie sieraden.

Zina
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Zina » do 20 okt 2011 08:07

bij de armbanden staat een keer = ipv :
Verder vind ik de aankleding erg leuk.

Verder vond ik ook andere dingen die je gemaakt had (in je portfolio), die ik zelf erg leuk vond, maar het waren niet allemaal bruidssieraden. Dat vond ik er niet zo bij passen. Ik weet niet of je nog steeds andere dingen maakt? Maar ik zou dan persoonlijk nog een (evt. gratis) website maken en die linken op deze website, dat staat in mijn ogen proffecioneler. Maar dat is mijn mening.
Altijd aan het kralen...

Algante
Moderator

Bericht door Algante » do 20 okt 2011 08:44

Homepage: hartstikke goed, lekker rustig en charmant. Alleen 2x (schijnbaar?) hetzelfde setje oorhangers. Die leuke 'Camellia' er bij, misschien?

Over mij: heel leuk, je stralende bruidsfoto! Zo te zien draag je 'Aster' oorhangers, van de homepage? Het zijn mooie creaties :) maar juist daarom toch ook een ander setje op je homepage, om het 'One Trick Pony' effect te vermijden.
Ben jij op zoek... (dus 'ook' weglaten)
Je bent bij mij aan het juiste adres! Samen zullen we er voor zorgen dat...
Als je in de verschillende ...
Veel plezier op MIJN website! (op de homepage spreek je over WIJ)

Kettingen: Het is mogelijk...

Armbanden: Heb je al een ketting... Aarzel niet een mailtje te sturen. (Zou 'om' en het uitroepteken weglaten)

Oorbellen: ...accentueren je kapsel en make up. Uitroepteken achter het zilverstukje weglaten. Het 'juichende' effect wordt teniet gedaan bij al te veel enthousiasme, volgens mij.
Maatwerk: 'zelfs' misschien veranderen in 'ook'?

Bestellen en contact: geweldige pagina. 'elke' brievenbus lijkt me een beetje link, er zijn echt piepjeskleine brievenbussen, wellicht 'de brievenbus', of 'elke gangbare'. Ik kan niet de verantwoording nemen voor verlies of diefstal bij onverzekerde... Drie keer je mailadres :)

Algemene opmerkingen: ik zou minder tot geen gebruik maken van de woorden altijd, dan, ook en zo.
Je spreekt over 'juweeltjes', in mijn (Hollandse) oren klinkt dat ietwat te schattig, beetje denigrerend zelfs, ik bedoel: ze mogen er zijn, dus geen 'tjes'. Of 'sieraden'. Bij voorbaat excuses voor als het een hele gangbare Belgische benaming is [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
Je prijzen zijn heel vriendelijk. Is het een idee om ze meteen al aan te bieden met 925 zilveren onderdelen? Bruidjes willen het beste van het beste en kijken daarbij ietsjes minder dan 'normaal' naar de kosten ;) en zo heel veel duurder zal het er niet door worden, denk ik.

Maar echt een prachtige site, mijn complimenten :applaus: Mijn opmerkingen zijn uiteraard heel persoonlijk :oops:
Veel plezier en succes toegewenst bij de verkoop.
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Filipa
Bead Discoverer

Bericht door Filipa » do 20 okt 2011 09:00

Dat is nu commentaar waar ik iets aan heb zeg :D
Bedankt!

Algante: bedankt voor de hele tekst verbetering, ik ben niet Nederlandstalig en het is altijd handig om het door een "echte" te laten lezen (mijn man is wel Belgisch hoor, maar niet zo talig aangelegd 8)

Ik ga daar eens de tijd voor nemen hoor, om dat allemaal goed te bekijken! :D

Nee, op mijn huwelijk droeg ik gek genoeg geen juweeltjes van mezelf, omdat ik niet goed durfde. Maar daardoor begonnen dus de kriebels om weer lekker aan de slag te gaan! :mrgreen:

Ik denk ook dat er sommige verschillen zijn, of dingen die voor jou raar kunnen klinken omdat ze in Vlaanderen gebruikt worden en in Nederland niet.. of omgekeerd... Ik begrijp in ieder geval wel wat je bedoelt met "ietwat te schattig, beetje denigrerend"... maar ik weet niet of dat hier ook zo geïnterpreteerd wordt.. ik zal daar ook eens over moeten nadenken! haha

Over dat zilver: ik vind toch niet echt goedkope onderdelen in zilver hoor. Dus ik denk dat ik het extra duur ga maken... ken jij misschien een portemonnee vriendelijk adres voor 925 zilver? :wink:

Bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Filipa

Algante
Moderator

Bericht door Algante » do 20 okt 2011 09:09

Heb je ge-PB't ;)
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Bianc
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Bianc » do 20 okt 2011 10:56

Prachtige website, voor mij iets te druk... maar dat is puur persoonlijk hoor! Het lettertype mocht voor mij wel één tikje groter vanwege de oogjes :oops: Maar ook dat, puur persoonlijk...

De website is op mijn computerscherm te groot waardoor ik heen en weer moet scrollen wat soms erg afleidend kan werken.

Verder geen commentaar op wat Algante al had geschreven... :)

Gewoon een prachtige website met prachtige juwelen :byebye

lidewij
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door lidewij » do 20 okt 2011 12:58

prachtig site.

verder zou ik een aparte pagina voor overige opdrachten die geen bruidsieraden zijn.

zodat je dat gescheiden houd.

persoonlijk vind ik dat prijzen wel beetje hoger mogen.

verder bent ik ook eens met wat algante zegt.

groetjes

lidewij
geniet elke dag van het leven, haal er elke dag wat moois uit!

Ingedinge
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Ingedinge » vr 21 okt 2011 16:34

Leuke site, de lay out is doorlopend hetzelfde, dat is er fijn!

Wat betreft het drukke wat hierboven al ergens wordt genoemd, daar kan ik wel inkomen... het heeft denk ik met de combinatie van de bloemetjes achtergrond en en de sier-randen in de blokken zeg maar... Beide vind ik wel goed bij het thema van je collectie passen. Het enige wat ik jammer vind is het lettertype van de navigatiebalk bovenin. Dat wijkt erg af van de rest.

(en je domein naam is erg leuk gekozen!)

Gesloten