Homepage: hartstikke goed, lekker rustig en charmant. Alleen 2x (schijnbaar?) hetzelfde setje oorhangers. Die leuke 'Camellia' er bij, misschien?
Over mij: heel leuk, je stralende bruidsfoto! Zo te zien draag je 'Aster' oorhangers, van de homepage? Het zijn mooie creaties

maar juist daarom toch ook een ander setje op je homepage, om het 'One Trick Pony' effect te vermijden.
Ben jij op zoek... (dus 'ook' weglaten)
Je bent bij mij aan het juiste adres! Samen zullen we er voor zorgen dat...
Als je in de verschillende ...
Veel plezier op MIJN website! (op de homepage spreek je over WIJ)
Kettingen: Het is mogelijk...
Armbanden: Heb je al een ketting... Aarzel niet een mailtje te sturen. (Zou 'om' en het uitroepteken weglaten)
Oorbellen: ...accentueren je kapsel en make up. Uitroepteken achter het zilverstukje weglaten. Het 'juichende' effect wordt teniet gedaan bij al te veel enthousiasme, volgens mij.
Maatwerk: 'zelfs' misschien veranderen in 'ook'?
Bestellen en contact: geweldige pagina. 'elke' brievenbus lijkt me een beetje link, er zijn echt piepjeskleine brievenbussen, wellicht 'de brievenbus', of 'elke gangbare'. Ik kan niet de verantwoording nemen voor verlies of diefstal bij onverzekerde... Drie keer je mailadres
Algemene opmerkingen: ik zou minder tot geen gebruik maken van de woorden altijd, dan, ook en zo.
Je spreekt over 'juweeltjes', in mijn (Hollandse) oren klinkt dat ietwat te schattig, beetje denigrerend zelfs, ik bedoel: ze mogen er zijn, dus geen 'tjes'. Of 'sieraden'. Bij voorbaat excuses voor als het een hele gangbare Belgische benaming is
Je prijzen zijn heel vriendelijk. Is het een idee om ze meteen al aan te bieden met 925 zilveren onderdelen? Bruidjes willen het beste van het beste en kijken daarbij ietsjes minder dan 'normaal' naar de kosten

en zo heel veel duurder zal het er niet door worden, denk ik.
Maar echt een prachtige site, mijn complimenten

Mijn opmerkingen zijn uiteraard heel persoonlijk
Veel plezier en succes toegewenst bij de verkoop.