Ben jij een dierenvriend??

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
jewelryheart
Bead Starter
Contacteer:
Ben jij een dierenvriend??

Bericht door jewelryheart » vr 07 okt 2011 10:47

Ben jij een dierenvriend? & wil je de dieren helpen, maar je weet niet hoe?! Dan heb ik het antwoord voor je: "Koop een sieraad via Jewelry Heart en steun de dieren." Een gedeelte van de opbrengst gaat namelijk naar de stichting Dierennood voor 350 vergiftigde honden. Zij hebben uw hulp hard nodig want er worden nog steeds honden gevonden die vergiftigd zijn!! Help aub mee om de honden te redden!!!

Diverse sieraden zijn in diverse kleuren te leveren, dit staat vermeld onder de foto!

Kijk voor de sieraden op http://www.jewelryheart.hyves.nl of http://www.jewelryheart.webklik.nl

moisame
Bead Chatter
Contacteer:

Re: Ben jij een dierenvriend??

Bericht door moisame » vr 07 okt 2011 15:44

Ja echt geweldig dat je dieren leed zo steunt, vind ik echt goed van je.

Maar denk niet dat het veel zin heeft om hier te plaatsen, sieraden maken we zelf als dus er zal waarschijnlijk geen koper van hier komen.

Mischien een idee om kralen aan te bieden, meer kans om via deze weg je te kunnen helpen.

Groetjes Anne :byebye

Zina
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Zina » vr 07 okt 2011 20:18

moisame schreef:Ja echt geweldig dat je dieren leed zo steunt, vind ik echt goed van je.

Maar denk niet dat het veel zin heeft om hier te plaatsen, sieraden maken we zelf als dus er zal waarschijnlijk geen koper van hier komen.

Mischien een idee om kralen aan te bieden, meer kans om via deze weg je te kunnen helpen.
Groetjes Anne :byebye
Helemaal mee eens!
Altijd aan het kralen...

jewelryheart
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door jewelryheart » zo 09 okt 2011 13:45

Dankje dat is natuurlijk een idee. Ik wou het eigenlijk meer bekend maken want wie weet kijken er ook mensen op die nog geen sieraden maken of breng ik mensen op ideeën ;) Maar ik ga zeker iets doen met je tip :)

Gesloten