Fantasner > Fimo website!

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Renske53
Bead Discoverer
Fantasner > Fimo website!

Bericht door Renske53 » za 13 aug 2011 14:29

Ik maak ook kralen met fimoklei en show deze op http://www.fantasner.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier kun je ook inspiratie vinden voor je eigen creaties en how to's vind je er ook op.

adeline
Bead Discoverer
Contacteer:

Re: Fantasner > Fimo website!

Bericht door adeline » vr 23 sep 2011 09:24

Leuke site! En mooie kralen maak je!

Rol je trouwens de ronde canes ook niet? Sinasappelschijfjes en kiwi ed, rol ik altijd wel gewoon. Hoewel je ze dan wel regelmatig ook moet uittrekken.
Mensen zijn net kralen, stuk voor stuk mooi gemaakt, maar samen komen ze het mooist tot hun recht en vormen ze een prachtige creatie!

Renske53
Bead Discoverer

Bericht door Renske53 » vr 13 jan 2012 12:21

Dank je wel!
Ik rol de fruitcanes ook niet omdat ik merk dat soms de puntjes van de sinasappelpartjes gaan vervormen.
*sorry voor m'n late reactie, ben al geruime tijd niet op het forum geweest :)*

Renske53
Bead Discoverer

Bericht door Renske53 » vr 13 jan 2012 16:19

Ik heb overigens ook een blogspot aangemaakt!

http://fantasnerblog.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gesloten