KijkGlas Webshop

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Krista
Bead Designer
Contacteer:
KijkGlas Webshop

Bericht door Krista » ma 06 jun 2011 06:43

Na vele positieve reacties op de cabs die ik maak en een TIP van iemand, ben ik mijn webshop gaan inrichten.

In KijkGlas Webshop vind je alle materialen om zelf je glazen cabochons te maken!
Van de HotPot (vernieuwde versie, zéér verbeterd in kwaliteit) tot plaatjes gekleurd glas, gereedschappen en onderdeeltjes voor het maken van een glassieraad.

Tevens een serie unieke cabs uit eigen atelier, waarvan er van iedere set maar 1 bestaat.

Neem eens een kijkje op:

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/kijkglas/

En wie weet tot ziens!

Hartelijke groeten,
Krista

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Krista op ma 06 jun 2011 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.
glass is hot

ellybudding
Bead Hysteric
Contacteer:

Re: KijkGlas Webshop

Bericht door ellybudding » ma 06 jun 2011 07:04

Hee Krista,

Mooie webshop, ben gelijk maar even gaan kijken want als ik het woordje "cab" ergens voorbij zie komen dan moet ik kijken, zo ook op jouw site dus. Wat ik jammer vind is dat je bij de cabs die je eenmalig maakt als setje de foto niet kan vergroten en je dus helaas ook niet echt duidelijk het motief kan zien in je cabs. Misschien moet je hier nog even naar kijken. Wat ik kan zien is mooi maar ik denk dat het vele malen mooier is als ie groter kan.

Succes met je shop!

groetjes
Elly

Krista
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Krista » ma 06 jun 2011 07:36

Hai Elly,

Dank je!!

Ik was net bezig met grotere foto's erop te zetten. 2 Kennissen hadden me hier ook op gewezen. Je kunt ze nu al bekijken op groter formaat :D

Dank voor je tip!

Groeten,
Krista
glass is hot

ellybudding
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door ellybudding » ma 06 jun 2011 09:53

Nou gelukkig dat je een oplettende omgeving hebt. Ja en nu kan je ze veel beter zien (hebben...). Ben nu even hard aan de studie en als ik nu weer iets ga kopen dan weet ik ook dat ik kraaltjes leuker vind dan de boeken :roll: en dan gaat het niet goedkomen komende week.
Misschien moet ik toch eens, als je dat doet of wilt doen, een workshop hotpotten bij je komen doen. Lijkt mij ook heel erg leuk om te doen!

groetjes
Elly

Krista
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Krista » ma 06 jun 2011 09:57

LOL ja ik ken het... Heb net mijn kunstgeschiedenis examen-werkstuk ingeleverd een paar weken terug. Pfff ruim 2 maanden alleen maar boeken en zoeken.
Succes met de studie!

Een workshop is zeker leuk om te doen, kun je helemaal zelf je cabs naar eigen smaak maken!
glass is hot

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » ma 06 jun 2011 11:33

Ziet er harstikke goed uit Krista en nu helemaal nu je de foto's hebt uitvergroot! :applaus: Super! :banaan: Succes met de verkoop!!! [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Krista
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Krista » za 27 aug 2011 09:05

Na de vakantie geinspireerd geraakt en heb ik de shop een nieuw jasje gegeven :D

Afbeelding
glass is hot

Gesloten