Mijn website

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Sjak
Bead Interested
Berichten:144
Lid geworden op:di 23 mar 2010 16:36
Locatie:Rotterdam
Contacteer:
Mijn website

Bericht door Sjak » di 05 apr 2011 08:31

Hallo allemaal,

Ik kijk vrijwel dagelijks op het forum, ik vind het superhandig en leuk, maar plaats weinig berichtjes. Daar ga ik eens verandering in brengen, en ik begin meteen heel egocentrisch met het laten zien van mijn website die ik sinds vorig jaar heb ;-)

http://www.ontwerpjouwsieraad.nl

Het is een website waar je je eigen sieraad kunt samenstellen, en hem dan ‘gemonteerd’ thuis ontvangt. De site blijft steeds in ontwikkeling, er blijven verbeterpunten en ik heb nog veel ideeën!
Jullie zullen niet mijn klanten zijn, want anders had je niet als hobby sieraden maken, denk ik ;-) Maar toch ben ik benieuwd naar jullie mening, van feedback kun je alleen maar leren!

Ben er zelf erg trots op, en vooral op mijn broer, die de hele website eigenhandig heeft gebouwd, wat me uiteraard bakken met geld heeft gescheeld.
Het loopt nog niet als een trein, wat voor een deel komt doordat ik met weinig budget niet zo gek veel kan adverteren enzo, maar we werken gestaag door!

Mocht je een kijkje gaan nemen en commentaar of ideeën hebben: bedankt alvast! :D

gerhilde
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:di 08 feb 2011 17:59

Re: Mijn website

Bericht door gerhilde » di 05 apr 2011 16:34

Wauw! Leuk idee, mooie site en mooie ontwerpen! Wou dat ik zo'n goeie foto's kon trekken van mij juwelen. Ziet er echt professioneel uit.

Naomitju
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:do 18 nov 2010 19:04

Re: Mijn website

Bericht door Naomitju » di 05 apr 2011 19:03

Wat een prachtige site!! en wat handig dat je sieraden ook zelf kunt ontwerpen ik vind het een prachtige site.

Gebruikersavatar
CINDY86
Bead Fan
Berichten:362
Lid geworden op:wo 02 mar 2011 16:11
Locatie:Gorinchem

Re: Mijn website

Bericht door CINDY86 » wo 06 apr 2011 07:31

ik vind het ook handig dat je zelf kan ontwerpen!
een zeer leuke site! en de fotos ook erg duidelijk!

handig als je een broer hebt die je helpt :wink:

Gesloten