Wie kan me helpen?

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12
Re: Wie kan me helpen?

Bericht door JMHols » zo 17 apr 2011 16:53

Hyves en Facebook lijken me er ook niet zo geschikt voor, dat wordt alleen gezien door vrienden. Denk dat je beter een website/weblog kunt maken waar je het te koop op zet. Ik heb sinds kort een weblog van google, die is niet moeilijk te maken en gratis: http://www.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; (zie mijn weblog: http://3dbeadwork.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;).
En daarna op zoveel mogelijk plaatsen een link naar je website plaatsen. Bijv. op hyves, facebook, twitter enz. Maak bijv. ook een handtekening voor je mailtjes, waarin de link naar de website staat. Je kunt er ook voor zorgen dat zoekmachines je site vinden, maar hoe dat moet weet ik niet, dat moet ik zelf ook nog steeds aan mijn zoon vragen, weet ook niet of dat met wat weblog kan.

Janne Marie

DDC
Bead Believer
Berichten:213
Lid geworden op:vr 18 dec 2009 21:58
Locatie:Niel

Re: Wie kan me helpen?

Bericht door DDC » zo 17 apr 2011 17:16

Dag Jolanda,

Een winkel kan je met 50 artikels gratis aanmaken bij mijnwebwinkel.nl misschien iets voor jou

heb er zo ook een gemaakt en is eenvoudig zelf te maken

Groetjes
Diane

lemiroirdebeauté
Bead Reader
Berichten:15
Lid geworden op:zo 19 jun 2011 21:40
Locatie:West-Vlaanderen, België

Re: Wie kan me helpen?

Bericht door lemiroirdebeauté » di 21 jun 2011 13:04

Hoi!

Ik heb hier viewtopic.php?f=22&t=41850 een topic gemaakt waar ik enkele namen die in mij opkwamen gezet heb. Hopelijk vind je daar iets dat je leuk vindt.. :)

Bisous
"We are all of us stars, and we deserve to twinkle." - Marilyn Monroe

Gesloten