Xtas is online!

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
muis26
Bead Dreamer
Berichten:531
Lid geworden op:vr 16 jul 2004 19:21
Locatie:Almere
Contacteer:
Xtas is online!

Bericht door muis26 » zo 27 feb 2011 20:05

Hoi meiden!

Eerder deze maand heb ik me eindelijk toch maar ingeschreven bij de kvk, en daar hoorde (vond ik dan :lol: ) ook een geheel nieuwe site bij. Die is gisteren online gegaan, en ik ben er best trots op! Mijn man heeft hem gemaakt. Ik gebruik hem vooral om mijn workshops en kinderfeestjes te promoten, ik wil er nog wel wat meer sieraden op zetten maar dat komt nog wel. De foto's van een aantal sieraden zijn al wel te vinden op mijn hyve en facebook page.

Graag zou ik van jullie feedback willen krijgen over wat er nog beter zou kunnen!

O ja, de naam Xtas is van Christas, maar dan gespeld zoals bij Xmas voor Christmas :wink:

Mijn site is: http://www.xtas.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
xtas.hyves.nl
facebook.com/XtasNL

Alvast bedankt!
Groetjes,
Christa

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: Xtas is online!

Bericht door Irene van der Maas » zo 27 feb 2011 20:11

Ik weet niet wat er aan de hand is met je site, maar je kunt bijvoorbeeld niet klikken op DAWANDA of op een andere pagina.....
Irene van der Maas

jewel76
Bead Lover
Berichten:476
Lid geworden op:di 18 aug 2009 11:45
Locatie:vianen

Re: Xtas is online!

Bericht door jewel76 » zo 27 feb 2011 21:08

Ik heb ook problemen met je site.

Tevens staat er links onderin een code voor het opbouwen van een tekst voor een website, dit is neem ik aan niet de bedoeling.

Gr. Jewel

muis26
Bead Dreamer
Berichten:531
Lid geworden op:vr 16 jul 2004 19:21
Locatie:Almere
Contacteer:

Re: Xtas is online!

Bericht door muis26 » zo 27 feb 2011 22:57

Hee, wat vreemd?! Ik heb net nog gekeken, en ik kan overal op klikken en krijg ook geen code in beeld.

In ieder geval bedankt voor jullie reactie, ik ga het in de gaten houden of er wellicht iets mis is!
Groetjes,
Christa

DZG
Bead Designer
Berichten:868
Lid geworden op:zo 08 nov 2009 19:16
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Re: Xtas is online!

Bericht door DZG » ma 28 feb 2011 00:08

de pagina werkt wel goed in Mozilla.
Internet Explorer en Google Chrome blokkeren. De code die er staat is de facebook-plugin die in Mozilla wel goed te zien is.

Dus nog wat werk aan de winkel, denk ik :)
Maar ziet er goed uit hoor!

muis26
Bead Dreamer
Berichten:531
Lid geworden op:vr 16 jul 2004 19:21
Locatie:Almere
Contacteer:

Re: Xtas is online!

Bericht door muis26 » ma 28 feb 2011 09:23

Ah, we hebben zelf Mozilla, dus vandaar dat we niet hebben gezien dat het met Explorer en Google Chrome niet goed werkt. Bedankt voor de tip!
Nu nog kijken wat we eraan kunnen doen, maar dat is ons probleem ;-)
Groetjes,
Christa

DZG
Bead Designer
Berichten:868
Lid geworden op:zo 08 nov 2009 19:16
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Re: Xtas is online!

Bericht door DZG » ma 28 feb 2011 11:29

ik heb ze alle 3, dus vandaar dat ik ff ben gaan testen :)

Gesloten