website kleurigekralen.nl

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
joycejennifer
Bead Anonymous
website kleurigekralen.nl

Bericht door joycejennifer » zo 20 feb 2011 17:17

hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum.
een tijdje geleden heb ik een nieuwe website gemaakt en die wil ik graag met jullie delen:
Je kunt mijn nieuwe website hier vinden.

Groetjes,

Joyce

bebiezjoe
Bead Fan

Re: website kleurigekralen.nl

Bericht door bebiezjoe » ma 21 feb 2011 12:19

Wat een kunstwerkjes :applaus:

Bebiezjoe
Bea

createss
Bead Designer

Bericht door createss » ma 21 feb 2011 12:37

Wat een prijzen :shock:

Eostre
Bead Producer

Bericht door Eostre » ma 21 feb 2011 12:50

Wat een prachtige kettingen. En wat leuk dat je je hebt laten inspireren door door oude kleurrijke kralen. Leuk verhaal. :applaus:

DZG
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door DZG » ma 21 feb 2011 18:44

createss schreef:Wat een prijzen :shock:
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik de site zag. Eenmaal goed naar de foto's gekeken, en de hele site goed bekeken dacht ik: ja, er zal vast heel veel werk in zitten om de mooie patronen zo gelijk te krijgen, en te bedenken. Want het zijn prachtige creaties, op een manier die ik nog niet eerder zo ben tegengekomen! Zou willen dat ik zoveel inspiratie had om iets van die strekking te kunnen maken! Mijn complimenten!

MarjaH
Bead Believer

Bericht door MarjaH » ma 21 feb 2011 22:12

Mooie sieraden maar gelet op de forse prijs per sieraad zou ik als klant behoefte hebben aan een home pagina met meer informatie over de maker, info over kwaliteit materialen, een bedrijfsnaam en kvk, algemene voorwaarden, een garantieverklaring etc. Maar wellicht ga je dat nog doen.

Succes!

marja

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 21 feb 2011 22:34

Ik had je website eerst alleen snel als moderator bekeken om te kijken of het geen kralenwebwinkel is en je dus hier een topic erover mag starten. Nu ik lees over de prijzen ben ik uit nieuwsgierigheid nog eens gaan kijken. Ik denk dat het eerlijke prijzen zijn aangezien het om speciaal rijgwerk gaat wat heel veel tijd kost. Bij 'n beurs zag ik 'n keer ook toevallig zulke sieraden en ik maakte toen meteen 'n praatje met de verkoopster (want het kost echt veel tijd!) en bij haar bleek het om sieraden te gaan die gemaakt zijn in arme landen. De prijs was wel ongeveer hetzelfde. Ik dacht ik post dit omdat dat wellicht interessant is om te weten.

Ik heb wel meteen een paar tips:
- probeer te zorgen voor grotere foto's zodat het sneller duidelijk is om wat voor creaties het gaat.
- ik zou ook een mooie startpagina maken met mooie inleiding (speciaal handgemaakte sieraden, anders dan wat je in winkels tegenkomt, etc) met daar paar goede close-ups foto's.

En inderdaad zoals Marja zegt meer info over jezelf en de materialen.

joycejennifer
Bead Anonymous

Bericht door joycejennifer » di 22 feb 2011 14:02

Sandra schreef:Ik had je website eerst alleen snel als moderator bekeken om te kijken of het geen kralenwebwinkel is en je dus hier een topic erover mag starten. Nu ik lees over de prijzen ben ik uit nieuwsgierigheid nog eens gaan kijken. Ik denk dat het eerlijke prijzen zijn aangezien het om speciaal rijgwerk gaat wat heel veel tijd kost. Bij 'n beurs zag ik 'n keer ook toevallig zulke sieraden en ik maakte toen meteen 'n praatje met de verkoopster (want het kost echt veel tijd!) en bij haar bleek het om sieraden te gaan die gemaakt zijn in arme landen. De prijs was wel ongeveer hetzelfde. Ik dacht ik post dit omdat dat wellicht interessant is om te weten.

Ik heb wel meteen een paar tips:
- probeer te zorgen voor grotere foto's zodat het sneller duidelijk is om wat voor creaties het gaat.
- ik zou ook een mooie startpagina maken met mooie inleiding (speciaal handgemaakte sieraden, anders dan wat je in winkels tegenkomt, etc) met daar paar goede close-ups foto's.

En inderdaad zoals Marja zegt meer info over jezelf en de materialen.
Ik had een heel verhaal ingetypt maar ben dat kwijt?? Opslaan aangeklikt ipv bevestig
Bedankt voor jullie waardevolle tips.
Ik moet maar eens nadenken over hoe een en ander beter aan te pakken.
Over de prijzen: lagere prijzen zouden voor mij echt niet goed voelen. Op de laatste kunstmarkt verkocht ik in een kwartier een ketting van 450E, ik kon ook bijna niet geloven dat iemand zo weinig tijd nodig had om zo'n beslissing te nemen.
Je hebt het over de kettingen die je op de beurs gezien hebt: de techniek die ik gebruik is iets anders: eerst rijg ik alles volgens een getekend patroon op, daarna wordt alles opgehaakt. Ik wil de techniek wel delen, als ik weet hoe ik dat het beste aanpak. Ik ben nog niet zo thuis met de mogelijkheden.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 22 feb 2011 14:11

Ik denk dat je bij ucp.php?i=main&mode=drafts" onclick="window.open(this.href);return false; je opgeslagen bericht wel kan vinden.

Ik bedoel overigens niet dat ik precies dezelfde soort zag, meer eentje met rocailles wat heeeeeel veel tijd kost, en wat verder wel hetzelfde lijkt (zo rond), maar er zijn heel veel technieken waarmee dat kan hoor.

Wat techniek delen betreft: bedoel je op je website zodat ze weten waarom het veel werk is? Of bedoel je tutorial zodat anderen het ook kunnen maken? In het eerste geval zou ik een paar foto's maken van de stappen die zijn genomen, bv lange rij geregen kralen, halverwege tijdens het haken en mooie close-up foto's. Als je wil kan je ook uitgebreide uitleg maken, die ik dan op kralen.com zet met vewijzing naar je website, maar ik persoonlijk zou in jouw geval eerder tijd stoppen in de website en het maken enzo dan uitgebreide uitleg waardoor anderen dat ook kunnen maken.

flipjedbt
Bead Believer

Bericht door flipjedbt » di 22 feb 2011 17:42

Ik vind dat je prachtige kettingen maakt.
Als een echte haakster dacht ik meteen al: die zijn gehaakt, want ze hebben echt de soepelheid van kralenhaakwerk.

Ik denk dat je site inderdaad nog wat meer kan hebben en je hebt daarover al goede adviezen gekregen.
Ik zou achter de foto een collage van macrofoto's van het werkstuk zetten, zodat het echt goed wordt uitgelicht.

Veel succes, ze zijn de prijs waard hoor!

joycejennifer
Bead Anonymous

Bericht door joycejennifer » di 22 feb 2011 21:37

Sandra schreef:Ik denk dat je bij ucp.php?i=main&mode=drafts" onclick="window.open(this.href);return false; je opgeslagen bericht wel kan vinden.

Ik bedoel overigens niet dat ik precies dezelfde soort zag, meer eentje met rocailles wat heeeeeel veel tijd kost, en wat verder wel hetzelfde lijkt (zo rond), maar er zijn heel veel technieken waarmee dat kan hoor.

Wat techniek delen betreft: bedoel je op je website zodat ze weten waarom het veel werk is? Of bedoel je tutorial zodat anderen het ook kunnen maken? In het eerste geval zou ik een paar foto's maken van de stappen die zijn genomen, bv lange rij geregen kralen, halverwege tijdens het haken en mooie close-up foto's. Als je wil kan je ook uitgebreide uitleg maken, die ik dan op kralen.com zet met vewijzing naar je website, maar ik persoonlijk zou in jouw geval eerder tijd stoppen in de website en het maken enzo dan uitgebreide uitleg waardoor anderen dat ook kunnen maken.
bedankt voor je feedback, alleen al het uitvinden hoe een forum werkt (ik zit ook op een Australisch forum) en het bijhouden van de berichten neemt enorm veel tijd. En mijn handen jeuken weer om achter het kralenblad te zitten. Het liefst zou ik iemand hebben die al het andere zou beheren, en als ik dan toch mag kiezen: ook de strijk. Maar ik denk niet dat dat velen gegeven is; een zaakwaarnemer. Enfin, heel erg leuk al die reacties te zien. Heel erg bedankt.

Gesloten