website gemaakt

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
Eveline66
Bead Dreamer
Berichten:523
Lid geworden op:za 08 jan 2011 20:08
Locatie:Helmond
Contacteer:
website gemaakt

Bericht door Eveline66 » di 15 feb 2011 22:41

Ik wilde mijn sieraden leuk kunnen showen dus heb ik met webklik een website gemaakt. Wat vinden jullie ervan? Op- en aanmerkingen zijn natuurlijk welkom zodat ik eventueel dingen kan aanpassen. Het adres is http://eefiessieraden.webklik.nl
Liefs van Eveline :flowerysmile:

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: website gemaakt

Bericht door createss » wo 16 feb 2011 09:39

Ziet er heel goed uit!! Mooie, rustige site en prettig dat je de foto's goed kunt vergroten.

Gebruikersavatar
vlinder79
Bead Believer
Berichten:228
Lid geworden op:ma 17 mei 2010 11:20
Contacteer:

Re: website gemaakt

Bericht door vlinder79 » za 19 feb 2011 12:07

leuke website!! maar de fotoos zijn wat donker en ik zou proberen om ze zonder schaduw te fotograferen

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: website gemaakt

Bericht door Irene van der Maas » za 19 feb 2011 15:55

vlinder79 schreef:leuke website!! maar de fotoos zijn wat donker en ik zou proberen om ze zonder schaduw te fotograferen
Dat wilde ik dus net gaan zeggen....
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
Eveline66
Bead Dreamer
Berichten:523
Lid geworden op:za 08 jan 2011 20:08
Locatie:Helmond
Contacteer:

Re: website gemaakt

Bericht door Eveline66 » vr 24 feb 2012 22:11

Nou, eindelijk tijd gehad om nieuwe foto's te maken van mijn sieraden. Op mijn site staat nog de "oude" armbanden rubriek met de oude foto's en onder de keuze "sieraden" vind je de nieuwe foto''s van alvast de armbanden (de rest moet ik nog uploaden). Vinden jullie het zo een hele verbetering. Ikzelf wel, heb dus door sieraden maken ook leren fotograferen en foto's bewerken en een website leren maken :banaan: Tips zijn natuurlijk welkom.
Liefs van Eveline :flowerysmile:

Gesloten