Cizari

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
sriwi
Bead Believer
Cizari

Bericht door sriwi » ma 22 nov 2010 15:13

Hoi dames,

Zouden jullie een eerlijke mening willen geven over mijn web-site? Deze is al een jaar "under construction" (het komt er eigenlijk niet van)! Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is dan ook om mijn web-site eindelijk af te maken!!! Moet zeggen, heb er trouwens ook niet veel verstand van... Momenteel heb ik alleen wat foto's op de site gezet, om te laten zien wat ik maak.

Eigenlijk wil ik graag een subje maken, met sieraden die ik te koop wil aanbieden.. Tips hoe ik dat het beste kan aanpakken zijn allemaal van harte welkom :D ...

Dit is em dan: http://cizari.webklik.nl/page/home" onclick="window.open(this.href);return false;

P.s. wat vinden jullie van de kleur (is deze te grauw)?

groetjes,

Krista
Bead Designer
Contacteer:

Re: Cizari

Bericht door Krista » ma 22 nov 2010 15:27

Hoi hoi,
Heb even op je site gekeken, en wat je je zelf al afvroeg of ie niet te grauw was, dat klopt wel. Je hebt een superleuk logo met die blaadjes en dergelijke en een frissere kleur zal meer aanspreken (fris, jonge uitsraling ik noem maar wat) en komt waarschijnlijk de kleuren van sieraden ook ten goede.

Tip voor je om foto's te verbeteren, verhelderen, bijsnijden, tekst toevoegen etc: http://www.fotoaanpassen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ideaal voor de huis-fotograven (like me) ;)

Veel succes!
Krista
glass is hot

Vengy
Bead Fanatic

Bericht door Vengy » ma 22 nov 2010 15:32

kleur vind ik mooi niet te grauw dus
verder geen verstand van webklik helaas
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Lotje
Bead Interested

Bericht door Lotje » ma 22 nov 2010 16:22

Eerst wil ik even zeggen dat ik de sieraden die je maakt prachtig vind!
Wat de website betreft zou ik zelf ook voor een iets frissere kleur kiezen.
Voor de rest kan ik je niet verder helpen want heb geen verstand van websites maken... Heel veel succes ;-)

Groetjes Liselotte

Gesloten