saskiasieraden

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
Vita
Bead Intelligent
Berichten:1279
Lid geworden op:di 27 feb 2007 11:05
Locatie:Gouda
Contacteer:
saskiasieraden

Bericht door Vita » za 16 okt 2010 08:33

Sinds ik met het kralenvirus besmet ben geraakt, heb ik foto's gemaakt van mijn sieraden. De kwaliteit van de foto's liet zeker in het begin nog wel eens te wensen over :oops: . Dat gaat inmiddels wel iets beter, maar echte topfoto's zijn het nog niet. Daar ligt nog wel een uitdaging voor me. :roll:
Ik had tot nu toe alles op mijnalbum.nl geplaatst, als een soort sieraden-archief. Maar ik vind dat er toch niet zo leuk uitzien.
Nu ben ik toch maar eens een website gaan inrichten: http://saskiasieraden.webklik.nl
Het is een eenvoudige website, want ik ben er nog niet zo handig ermee :oops: . Daarom gekozen voor een gratis website (wel eentje zonder reclame ertussendoor) waar al veel vast ingesteld staat, bijvoorbeeld lay out. Van hier uit ga ik verder uitproberen...
De site is bedoeld om mijn sieraden te kunnen laten zien aan mensen die geïnteresseerd zijn in wat ik zoal maak.

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: saskiasieraden

Bericht door beertje » za 16 okt 2010 08:51

heel mooi

Gebruikersavatar
rorsach
Bead Dreamer
Berichten:538
Lid geworden op:za 25 sep 2010 21:42

Re: saskiasieraden

Bericht door rorsach » za 16 okt 2010 10:05

Ziet er heel netjes uit en er staan mooie dingen op, vooral die zalmrose kronkel ketting :D .

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: saskiasieraden

Bericht door nienkesieraden » za 16 okt 2010 11:12

Mooi sieraden maak je. Vooral bij kettingen 1 staan prachtige dingen. Misschien is het leuk als je je aanmeld bij http://www.eigensite.nl" onclick="window.open(this.href);return false; dat heb ik ook. Daar heb je geen php kennis ofzo voor nodig en het is erg makkelijk om een site te maken. Het verschil emt jouw site en eigensite is dat je bij eigensite een webshopje hebt. Neem anders eens een kijkje op de mijne: http://www.nienkesieraden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Die is via eigensite.nl
Het is echt supermakkelijk. Je hebt de gratis versie en verschillende betalingsmogelijkheden voor extra toevoegingen. De mijne is nu gratis emt best wat mogelijkheden. Groetjes en veel succes!

Gebruikersavatar
Vita
Bead Intelligent
Berichten:1279
Lid geworden op:di 27 feb 2007 11:05
Locatie:Gouda
Contacteer:

Re: saskiasieraden

Bericht door Vita » za 16 okt 2010 12:24

dank2
Nienke, bedankt voor je tip. Ik heb gelijk even bij jouw webshop gekeken. Mooi overzichtelijk zo; prima webshop.
Voorlopig is mijn site vooral bedoeld om een overzicht te geven van wat ik zoal maak en niet als webshop. Wel maak ik af en toe sieraden in opdracht en 1 keer per jaar sta ik met mijn sieraden op een crea-markt. Verder ben ik nog niet zo heel erg "commercieel" ingesteld :oops:

kraamnursie
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:ma 15 nov 2010 14:42

Re: saskiasieraden

Bericht door kraamnursie » zo 21 nov 2010 21:25

Hoi hoi

Leuke en mooie site en dan vooral jouw sieraden.
Ik heb vandaag ook via webklik een site gemaakt.
Zou hem nog wel anders willen maar wel handig om mee te starten.

groetjes Yvonne

Gesloten