Vindjeworkshop.nl

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Vindjeworkshop.nl
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:di 31 aug 2010 13:42
Vindjeworkshop.nl

Bericht door Vindjeworkshop.nl » di 31 aug 2010 13:53

Workshop kralen branden en diverse workshops sieraden maken zijn te vinden op Vindjeworkshop.nl :

Vaak doorklikken, onduidelijke informatie en lang wachten op een reactie. Dat is wat iemand te wachten staat die op internet een passende workshop probeert te vinden. En het aanbod van workshops op internet groeit gestaag. Om in deze wirwar de nodige orde te scheppen, is er nu http://www.vindjeworkshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Deze site maakt het voor het eerst in Nederland mogelijk om in één oogopslag een workshop naar wens te vinden. Bovendien biedt de website gratis bemiddeling aan. “We blijven betrokken totdat er een match heeft plaatsgevonden tussen workshopaanbieder en -zoeker”, aldus initiatiefnemer Mirjam Harthoorn.

De invulling van een vrijgezellenfeestje, een dagje uit met familie of met vrienden of het ontwikkelen van een persoonlijke hobby. Vindjeworkshop.nl biedt workshops voor elke gelegenheid en voor elke locatie – dus ook aan huis. Opgeven kan direct via de site, voor zowel groepen als individuen. Indien gewenst neemt Vindjeworkshop.nl daarna contact op. Harthoorn: “Samen met de aanvrager willen we tot een goede match komen. Stel dat een workshop niet op de voorkeursdatum kan worden aangeboden, dan helpen wij om een alternatieve datum of onderwerp te vinden.” Bezoekers kunnen met de geavanceerde zoekmachine eenvoudig hun voorkeur aangeven voor onderwerp, locatie en prijs tegelijk.

Een maandelijkse nieuwsbrief houdt iedereen op de hoogte die interesse heeft in workshops. Deze digitale nieuwsbrief vertelt over nieuwe workshops, acties en ervaringen van workshopdeelnemers. Wie via Vindjeworkshop.nl een workshop volgt, ontvangt na afloop 10% korting op een volgende workshop. Ook is het mogelijk om een cadeaubon te bestellen. Een workshop is leerzaam en leuk, daarom is de slogan van Vindjeworkshop.nl: Leren, lachen, leven!

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Vindjeworkshop.nl

Bericht door Kikkertje » di 31 aug 2010 14:34

Leuk idee, maar vind het prijzig.

En ben nu ook volgeboekt! :D
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
Sunflowerjewels
Bead Believer
Berichten:246
Lid geworden op:za 02 jan 2010 09:41
Contacteer:

Re: Vindjeworkshop.nl

Bericht door Sunflowerjewels » vr 04 feb 2011 15:09

Ik zie er het nut niet van in, want mijn site wordt nu ook elke keer goed gevonden door mensen die een workshop willen komen doen. En daarnaast wordt er door mensen die reeds een workshop bij mij hebben gedaan reclame gemaakt, waardoor sommigen na een tijdje weer terug komen met een nieuwe groep deelnemers. :D

Overigens zou ik de afhandeling van een workshopreservering persoonlijk liever zelf in de hand willen houden, je wilt toch niet dat door toedoen van een ander jouw naam te grabbel wordt gegooid...
Groetjes,
Ingrid

Gebruikersavatar
Justrita
Bead Fan
Berichten:363
Lid geworden op:di 25 jan 2011 13:23
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: Vindjeworkshop.nl

Bericht door Justrita » vr 11 feb 2011 18:24

Ik regel het ook liever zelf :D
Dat houdt de lijnen kort en dan kan er minder misgaan (heb daar n.l. slechte ervaring mee :? )

Ik wil je wel succes wensen met je site!
Groetjes en liefs, Rita

muis26
Bead Dreamer
Berichten:531
Lid geworden op:vr 16 jul 2004 19:21
Locatie:Almere
Contacteer:

Re: Vindjeworkshop.nl

Bericht door muis26 » zo 20 feb 2011 22:14

Dan wil ik nog graag wel even een positieve reactie toevoegen ;-)

Ik sta al vanaf het begin op vindjeworkshop.nl, en heb daardoor al enkele kinderfeestjes kunnen boeken die ik anders waarschijnlijk niet had gehad. Mirjam is snel met reageren, en je krijgt al heel snel de gegevens van de boeker om zelf de nadere details af te kunnen spreken.

Wat mij betreft dus een aanrader!
Groetjes,
Christa

Gesloten