DuckieJewels - vernieuwde site! Joepie ;-)

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
Duckiejewels
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:do 15 apr 2010 14:42
Contacteer:
DuckieJewels - vernieuwde site! Joepie ;-)

Bericht door Duckiejewels » di 17 aug 2010 15:54

Hey girls,

ik heb mijn site nog eens opgepoetst en vroeg me af wat jullie er zoal van vinden? Alle tips zijn welkom! Check www.duckiejewels.be !

Ik wil trouwens de nadruk beginnen leggen op bruidsjuwelen, iemand die hier ervaring mee heeft en nog enkele tips heeft over hoe het aan te pakken??

Groetjessss!
Kim

rikki777
Bead Interested
Berichten:144
Lid geworden op:di 15 dec 2009 20:56

Re: DuckieJewels - vernieuwde site! Joepie ;-)

Bericht door rikki777 » di 17 aug 2010 17:54

hoy

ik kon niet meteen de site ontdekken, omdat de links niet werkte.

wat jouw vraag tot "hoe pak ik het aan" om meer nadruk te leggen op bruidsjuwelen.

mijn idee:

- wanneer je op google jullie adres intikt, krijg je te lezen.

Het is een leuke manier om op de hoogte te blijven van de échte DuckieJewels-
ontwerpen.Klassiek, feestelijk, hip of gedurfd, We've got it all! ...

voorstel: DuckieJewels ontwerpt bruids - en andere feestelijk, klassieke, hippe en gedurfde juwelen.

op deze manier zien bruidjes doe opzoek zijn, meteen in de eerst woorden staan dat jullie bruidsjuwelen hebben.

- promo er rond: ik zou zeggen naam kaartjes verdelen in winkels waar men bruidsjurken verhuurd. niet waar ze te koop zijn ,daar hebben ze zelf een collectie.

- verder kan je ook op beurzen staan: http://www.trouwmagazine.be/beurzen.php" onclick="window.open(this.href);return false;

- verder zou ik dan ook naar website gericht deze ook iets meer in een bruidsstyle genre opmaken. beige tinten, witte bloemen , parels etc ...

dit zijn mss dingen die jezelf ook wel al wist, maar hierbij mijn bescheiden mening.
alvast succes er mee.

groetjes

Kra'El'
Bead Discoverer
Berichten:35
Lid geworden op:za 02 jan 2010 18:11

Re: DuckieJewels - vernieuwde site! Joepie ;-)

Bericht door Kra'El' » di 17 aug 2010 20:27

Hoi Duckie :D

Leuke site, mooie sieraden!

Alleen een opmerkinkje waar je misschien iets mee kan:
Als ik op het vergrootglas op de foto klik, verwacht ik dat er dan een grotere (dus duidelijkere)
foto te voorschijn komt, maar er komt een hele kleine!!! Dat is niet echt de bedoeling denk ik,
of gaat het bij mij fout?

Groetjes!
Some minutes with beads on a day, makes me happy and okay!

Gebruikersavatar
snoep
Bead Addict
Berichten:2351
Lid geworden op:wo 26 mar 2008 08:10
Contacteer:

Re: DuckieJewels - vernieuwde site! Joepie ;-)

Bericht door snoep » wo 18 aug 2010 06:23

leuke site en mooie sieraden

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: DuckieJewels - vernieuwde site! Joepie ;-)

Bericht door Sandra » wo 18 aug 2010 08:36

Ik heb je linkje clickable gemaakt. Je kan hem ook bij je profiel invullen onder www. Leuke creaties, ik heb wel 1 tip: maak het contrast tussen achtergrondkleur en letters iets groter, bv letters donkerder of achtergrond lichter. Dat leest fijner en dan blijven de bezoekers wellicht langer kijken.

Gebruikersavatar
Duckiejewels
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:do 15 apr 2010 14:42
Contacteer:

Re: DuckieJewels - vernieuwde site! Joepie ;-)

Bericht door Duckiejewels » wo 18 aug 2010 09:56

Hoi hoi,

bedankt voor jullie reacties, daar kan ik wel wat mee! :-)

@ kra'el': daar snap ik even niets van, ik ga de hubby het straks eens laten bekijken ;-) Want de bedoeling is inderdaad toch dat er een grotere, duidelijkere foto komt!

@ Sandra: nuttige tip, ivm tekstkleur enzo! Ik ga eens wat dingetjes testen :)

Voorlopig ben ik ook vooral op zoek nr nieuwe marketingmethodes voor het promoten van de site, dus even wat minder bezig met ontwerpen, wel jammer! :(

Alleszins, leuk om te horen dat jullie de ontwerpen toch leuk vinden! Thanks!
als jullie nog tips ofzo hebben, ik hoor ze graag!

Ciao ciao!

Gesloten