Hieronder de link naar mijn website! Tips, bedenkingen, ... zijn van harte welkom! Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn site vinden!
http://www.juweleneminence.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Website Eminence
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Groetjes
Lieselot
Lieselot
Re: Website Eminence
Hoi, Lieselot,
Ik vind je website echt schitterend, heerlijk overzichtelijk en rustig opgezet, dat heeft de familie Cottyn goed gedaan!
En jij maakt schitterende sieraden!
Ik heb wat kleine opmerkingen naar je gestuurd in een PB'tje, heel persoonlijk natuurlijk, dus trek je er eventueel maar niks van aan hoor,
Ik vind je website echt schitterend, heerlijk overzichtelijk en rustig opgezet, dat heeft de familie Cottyn goed gedaan!

En jij maakt schitterende sieraden!
Ik heb wat kleine opmerkingen naar je gestuurd in een PB'tje, heel persoonlijk natuurlijk, dus trek je er eventueel maar niks van aan hoor,

Liefs en groetjes, Algante 

- Romana
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik vind je site erg overzichtelijk en rustig...Naar mijn mening vind ik het grijs wat sober aan doen, maar goed dat is ieder zijn eigen smaak 

Liefs Romana
Algante schreef:
Handig hé als je een broer hebt die een website op maat ineen kan steken! Ik ben best trrots op mijn website!
Groetjes
Lieselot
Lieselot
Ik vind het een mooie site
alleen dat verkocht of beschikbaar zal ik zelf wat kleiner maken onderaan of zo
vind dat je mooie dingen maakt
alleen dat verkocht of beschikbaar zal ik zelf wat kleiner maken onderaan of zo
vind dat je mooie dingen maakt