Hannie Bling

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
hihahanneke
Bead Interested
Berichten:173
Lid geworden op:wo 05 mei 2010 15:56
Locatie:amsterdam
Contacteer:
Hannie Bling

Bericht door hihahanneke » do 01 jul 2010 16:14

Eindelijk is het zover! Ik heb een nieuwe naam voor mijn creaties en hier heb ik ook een passende website bij om mijn gemaakte sieraden te showen!

Een lieve collega heeft deze naam voor mij verzonnen en hij bleef eigenlijk meteen in me hoofd rond hangen :mrgreen:. Nu heb ik een handig vriendje die iets van websites af weet en hij heeft alvast een begin aan mijn site gemaakt! Het adres is http://www.HannieBling.nl" onclick="window.open(this.href);return false;! De site is nog lang niet af, zo wil ik nog een gastenboek, een soort blog waar ik kan typen wat ik zo aan het knutselen ben en er moeten nog veel meer foto's op, maar het begin is er!

Ik zou graag even weten wat jullie van de lay-out vinden en natuurlijk van de naam Hannie Bling!
Groetjes Hanneke

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: Hannie Bling

Bericht door beertje » do 01 jul 2010 16:51

mooi :applaus: wat een mooie website leuk joh
Afbeelding
Laatst gewijzigd door beertje op do 01 jul 2010 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Amie
Bead Producer
Berichten:1240
Lid geworden op:di 03 feb 2009 13:33
Locatie:Lent
Contacteer:

Re: Hannie Bling

Bericht door Amie » do 01 jul 2010 16:54

Ik vind de site er erg mooi en professioneel uitzien. Helemaal goed dus.
Groetjes Amie

Gebruikersavatar
snoep
Bead Addict
Berichten:2351
Lid geworden op:wo 26 mar 2008 08:10
Contacteer:

Re: Hannie Bling

Bericht door snoep » vr 02 jul 2010 05:32

Mijn complimenten :D

Gesloten