Hobbyzoldertje van Vleermuisje

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
vleermuisje
Bead Discoverer
Berichten:21
Lid geworden op:zo 13 jun 2010 09:34
Contacteer:
Hobbyzoldertje van Vleermuisje

Bericht door vleermuisje » zo 13 jun 2010 10:23

Sinds een jaar heb ik een eigen website voor mijn creaties.....ook verkoop ik "opgepimte" sieraden en maak veel pink ribbon sieraden.De opbrensgt hiervan gaat er 50% naar de pink ribbon foundation.zie voor meer info mijn website.
Voor een goede vriendin was ik begonnen met "evil eye " sieraden en dat liep heel goed dus ben het meer aan het uitbreiden...
Voor leuke orginele goedkope sieraden kan je bij mij terecht!
neem eens een kijkje op: http://www.hobbyzoldertje.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
liefs simone :byebye

ps voor vragen en opmerkingen of verbeteringen mag je me altijd mailen! :D

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Hobbyzoldertje van Vleermuisje

Bericht door nienkesieraden » zo 13 jun 2010 12:09

Hey, leuke site heb je. Alleen heb nog wat tips.

Ik zou die paperclips allemaal niet op de foto zetten. waarschijnlijk voor het formaat maar dat zien mensen zo ook wel hoor.
En misschien in het menu bovenaan iets duidelijker weergeven waar je sieraden kan kopen.

groetjes Nienke.

Gebruikersavatar
CharmGirl
Bead Discoverer
Berichten:26
Lid geworden op:di 16 feb 2010 14:26
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Re: Hobbyzoldertje van Vleermuisje

Bericht door CharmGirl » zo 13 jun 2010 20:07

Leuke site! Ik vind de kleur en de layout erg mooi!
Wat betreft het verkoopgedeelte ben ik het wel eens met Nienke, het is niet heel duidelijk waar je dingen kunt kopen. Ik zou dat kopje denk ik veranderen in 'shop' of 'webwinkel', Verder zou ik hem gelijk na 'Welkom' zetten. Het gastenboek is erg leuk, maar natuurlijk niet waar het om gaat bij een webshop :) dus die kan best een beetje verder naar achter geplaatst bijvoorbeeld.

Ook viel het me op dat sommige van je sieraden echt heel goedkoop zijn, terwijl ze er superleuk uitzien. Die sleutelhangers van maar 1,50 bijvoorbeeld. Wat ik regelmatig om me heen hoor is dat als je iets te goedkoop maakt, het juist niet verkoopt omdat mensen denken dat het wel slechte kwaliteit ofzo zal zijn. :)

En tot slot zou ik zelf nooit een bezoeker-teller op mijn site zetten. Ik vind het fijner dat bezoekers niet weten of ik al 400, 5000 of 36000 bezoekers op mijn site heb gehad ;) Maar goed, zoiets is denk ik maar net wat je zelf fijn vindt!

Maar goed, zoals ik al zei, voor de rest vind ik je site mooi en je sieraden vind ik helemaal super!! Ik heb een vriendin die helemaal gek is op die oogjes, dus misschien dat ik nog eens iets bij je bestel ;)
(。◕‿‿◕。) ~ Kawaii <3

Gebruikersavatar
vleermuisje
Bead Discoverer
Berichten:21
Lid geworden op:zo 13 jun 2010 09:34
Contacteer:

Re: Hobbyzoldertje van Vleermuisje

Bericht door vleermuisje » zo 27 jun 2010 16:14

dank jullie voor jullie berichtjes! :D
heb de tips overgenomen hoor!!
de oude foto's met paperclips laat ik zo maar mnn ieuwe items waren al zonder paperclips en op n halsje op polsje....
dus dat komt wel goed!
hier foto's plaatsen lukt me gewoon niet :evil: ....
komt nog wel als ik geduld en meer rust in mn koppie heb
groetjes!!

Gebruikersavatar
kralenstulpje
Bead Discoverer
Berichten:45
Lid geworden op:za 29 mei 2010 20:10
Locatie:Scheemda
Contacteer:

Re: Hobbyzoldertje van Vleermuisje

Bericht door kralenstulpje » di 29 jun 2010 20:55

Ik vind je site heel erg mooi, valt niets aan toe te voegen!

Groetjes, Esther van 't Kralenstulpje.
Groetjes, Esther de Jonge

Gebruikersavatar
vleermuisje
Bead Discoverer
Berichten:21
Lid geworden op:zo 13 jun 2010 09:34
Contacteer:

Re: Hobbyzoldertje van Vleermuisje

Bericht door vleermuisje » za 03 jul 2010 22:06

thanx voor de complimenten!
leuk om ideen uit te wisselen hoe het beter kan
ben mn nieuwe items iets duurder gaan maken en plaatsen...
maar ik ben zo bang dat mensen het juist te duur gaan vinden en dan helemaal niets meer bij me kopen.....
de meeste mensen die bij me kopen zeggen dat het lekker goedkoop is en ook verteld dat ik teweinig ervoor vraag
kijk,t is het wel waar en misschien zijn mijn prijzen echt te laag maar als mensen op mn site kijken en zien dat t duur(der) is dat ze gelijk weer gaan..........
op marktplaats zijn er ook altijd weer mensen die onder de vraagprijs bieden.......en niet mijn prijsvraag willen betalen...........
dus ik denk dan dat mensen t gewoon te duur vinden.......
of heb ik het mis?? :?: :!: :?:
liefs simone :byebye

Gebruikersavatar
Lavilia
Bead Chatter
Berichten:3558
Lid geworden op:do 19 mei 2005 21:55
Locatie:Leiden
Contacteer:

Re: Hobbyzoldertje van Vleermuisje

Bericht door Lavilia » zo 04 jul 2010 10:11

Nee hoor, mensen willen gewoon voor een duppie op de eerste rang zitten. Je mag echt wel meer vragen voor je sieraden, het is handgemaakt, uniek, en als mensen het dan te duur vinden jammer dan. Dan gaan ze maar mooi naar de zeeman/ hema/ action om plastic fabriekssieraden te kopen. En het is echt zo dat wanneer je wat duurder bent mensen sneller geneigd zijn om dingen te kopen.
groetjes ikke
Afbeelding

Gesloten