-

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Ilke.m
Bead Discoverer
-

Bericht door Ilke.m » za 12 jun 2010 14:15

-
Laatst gewijzigd door Ilke.m op za 15 okt 2011 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Vengy
Bead Fanatic

Re: Mijn blog/webshop :)

Bericht door Vengy » za 12 jun 2010 18:12

Zietter heel leuk uit Ilke :mrgreen:
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

marindasnippe
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door marindasnippe » za 12 jun 2010 18:22

ziet er erg leuk uit! :D

Ilke.m
Bead Discoverer

Bericht door Ilke.m » za 12 jun 2010 18:38

Vengy schreef:Zietter heel leuk uit Ilke :mrgreen:
dankjewel :)

Ilke.m
Bead Discoverer

Bericht door Ilke.m » za 12 jun 2010 18:38

marindasnippe schreef:ziet er erg leuk uit! :D
bedankt!

snoep
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door snoep » za 12 jun 2010 19:21

ziet er leuk uit
en mooie dingen maak je :D

margaret

moisame
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door moisame » za 12 jun 2010 23:14

Wat een leuke site, ben weg van je Champgnonetjes [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Groetjes Anne :byebye

Ilke.m
Bead Discoverer

Bericht door Ilke.m » zo 13 jun 2010 20:13

bedankt allemaal !
nog reacties?

en oja, bestellen van m'n site kan door een mailtje te sturen naar ilke.m@hotmail.com :D

CharmGirl
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door CharmGirl » zo 13 jun 2010 21:57

De cupcakes, mario mushrooms, spekkies, taartjes, matroeska's en donuts lijken wel heel erg veel op de dingen die ik verkoop.
(。◕‿‿◕。) ~ Kawaii <3

Ilke.m
Bead Discoverer

Bericht door Ilke.m » ma 14 jun 2010 12:22

CharmGirl schreef:De cupcakes, mario mushrooms, spekkies, taartjes, matroeska's en donuts lijken wel heel erg veel op de dingen die ik verkoop.
Ik moet eerlijk zijn, daarnet zag ik toevallig dat je m'n pagina op girlscene bezocht hebt. Ik ging ook even kijken, en het was de eerste keer dat ik je site zag en ik dacht net hetzelfde van jou ! Trouwens, IEDEREEN op girlscene maakt cupcakes, taartjes, donuts ...

Vengy
Bead Fanatic

Bericht door Vengy » ma 14 jun 2010 12:37

Ja je vist toch in dezelfde vijver allemaal met dat fimo
dus overeenkomsten kom je ongetwijfeld tegen :wink:
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

CharmGirl
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door CharmGirl » ma 14 jun 2010 13:40

I know, maar de matroeska's zijn echt mijn eigen dingetjes en die zijn qua vorm wel heel precies hetzelfde. en de paddestoeltjes en spekkies ben ik ook niet echt tegengekomen op andere sites. Dus inderdaad, de cupcakes zie je overal en de taartjes kom je ook meer tegen, maar die andere drie dingen zie je lang niet overal, k vind het gewoon een beetje erg toevallig dat ik die drie dingen alledrie op een andere site tegenkom.

En inderdaad heb ik even op je profiel op girlscene gekeken, ik was aan het bekijken waarvandaan mensen mijn site bezoeken enzo in mijn statistieken. Naast dat is het zowieso een beetje vreemd dat je hetzelfde van mij dacht, aangezien mijn site al véél langer online is et cetera.
(。◕‿‿◕。) ~ Kawaii <3

Ilke.m
Bead Discoverer

Bericht door Ilke.m » ma 14 jun 2010 16:23

CharmGirl schreef:I know, maar de matroeska's zijn echt mijn eigen dingetjes en die zijn qua vorm wel heel precies hetzelfde. en de paddestoeltjes en spekkies ben ik ook niet echt tegengekomen op andere sites. Dus inderdaad, de cupcakes zie je overal en de taartjes kom je ook meer tegen, maar die andere drie dingen zie je lang niet overal, k vind het gewoon een beetje erg toevallig dat ik die drie dingen alledrie op een andere site tegenkom.

En inderdaad heb ik even op je profiel op girlscene gekeken, ik was aan het bekijken waarvandaan mensen mijn site bezoeken enzo in mijn statistieken. Naast dat is het zowieso een beetje vreemd dat je hetzelfde van mij dacht, aangezien mijn site al véél langer online is et cetera.
Allereerst vind ik het persoonlijk heel erg zielig dat je hier zo een spel over maakt.
Ik heb pas vandaag je site voor de eerste keer gezien , en tja, ik kan dat niet bewijzen , maar voor mezelf weet ik het toch zeker hoor ;)
Het idee van de matroeska's heb ik van fimosieraden.nl , daar zag ik ze op staan en ik heb het al laaaang geleden eens gemaakt!
De spekkies heb eens gezien op een tutorial, waar weet ik niet meer.
En het mario hangertje zag ik op cutoutandkeep (hier de link: http://www.cutoutandkeep.net/projects/f ... from_mario" onclick="window.open(this.href);return false; ).
Nogmaals, ik vind het niet erg volwassen hoe je hier nu reageert. En snap niet waarin je je zo druk maakt, ik kan je nog veel sites geven waarop ze dezelfde dingen verkopen hoor!

CharmGirl
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door CharmGirl » ma 14 jun 2010 17:14

Als je het niet van mijn site hebt, is er niks aan de hand, ik gaf alleen aan dat ik het toevallig vond en beweer nergens dat je mijn designs gejat heb. Daarnaast vind ik het niet 'zielig' of 'onvolwassen' dat ik mijn eigen designs en ontwerpen bescherm, aangezien het onder Intellectueel Eigendom valt.

Dat jij je ideen ergens anders vandaan hebt is mooi, en dat geloofde ik ook al wel zonder dat je termen als zielig of onvolwassen in je bericht moet gebruiken, dat geeft alleen je eigen niveau maar aan. Ik heb gewoon het recht om even te checken hoe en wat in een situatie die achteraf idd puur toeval blijkt te zijn en het lijkt me dat je daar gewoon volwassen op kunt reageren dan.

Maar goed, laten we deze discussie bij deze beeindigen :)

Veel succes met de verkoop van je spulletjes
(。◕‿‿◕。) ~ Kawaii <3

Ilke.m
Bead Discoverer

Bericht door Ilke.m » ma 14 jun 2010 18:57

CharmGirl schreef:Als je het niet van mijn site hebt, is er niks aan de hand, ik gaf alleen aan dat ik het toevallig vond en beweer nergens dat je mijn designs gejat heb. Daarnaast vind ik het niet 'zielig' of 'onvolwassen' dat ik mijn eigen designs en ontwerpen bescherm, aangezien het onder Intellectueel Eigendom valt.

Dat jij je ideen ergens anders vandaan hebt is mooi, en dat geloofde ik ook al wel zonder dat je termen als zielig of onvolwassen in je bericht moet gebruiken, dat geeft alleen je eigen niveau maar aan. Ik heb gewoon het recht om even te checken hoe en wat in een situatie die achteraf idd puur toeval blijkt te zijn en het lijkt me dat je daar gewoon volwassen op kunt reageren dan.

Maar goed, laten we deze discussie bij deze beeindigen :)

Veel succes met de verkoop van je spulletjes
Oke, ik begrijp je standpunt hoor, maar ik vond je eerste reactie nogal aanvallend overkomen. Geen probleem, der is nu wel genoeg gezegd :D Jij ook succes nog!

Gesloten