Hey. Ik ben nog bezig emt mijn site. Moeten weer nieuwe sieraden op enzo. Maar ik ben wel benieuwd naar jullie reacties enzo. Wat jullie van mijn site, en vooral van mijn sieraden vinden. Tips zijn altijd welkom.
Mijn site is: http://www.nienkesieraden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn site
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: Mijn site
Niemand? Zonde, ben wel benieuwd! 

Re: Mijn site
Leuke site hoor en ook leuke sieraden.
Wat ik wel 'vervelend' vond was dat de tekst bij 'over ons' niet op het beeldscherm past. Er zijn daar te veel zinnen achter elkaar geplaatst. Misschien dat je dat nog kan veranderen.
Verder heb ik niks opgemerkt.
Wat ik wel 'vervelend' vond was dat de tekst bij 'over ons' niet op het beeldscherm past. Er zijn daar te veel zinnen achter elkaar geplaatst. Misschien dat je dat nog kan veranderen.
Verder heb ik niks opgemerkt.
Groetjes Amie