www.SannieSieraden.nl nieuwe website

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
sanegdokter
Moderator
Contacteer:
www.SannieSieraden.nl nieuwe website

Bericht door sanegdokter » zo 25 apr 2010 15:13

Tijd voor vernieuwing! We moeten met de tijd meegaan he! :lol: :lol: :lol:

Daarom http://www.sanniesieraden.nl" onclick="window.open(this.href);return false; een make-over gegeven.

Ben benieuwd wat julklie er van vinden en of jullie misschien nog enige verbetertips hebben of id.

Alvast bedankt! :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

createss
Bead Designer

Re: www.SannieSieraden.nl nieuwe website

Bericht door createss » zo 25 apr 2010 18:10

Mooie website Sannie, met echt prachtige sieraden :applaus:

Wat ik vind: het menu aan de linkerkant vind ik rommelig met de ene keer hoofdletters en een andere keer kleine letters.

En deze zin op de welkomstpagina klopt niet: "Bij mij zijn alle verzendkosten GRATIS!!! "
Beter is: "Verzenden is gratis" òf "geen verzendkosten".

Ik ga nog even verder kijken en als ik nog een opmerking over de site heb, zet ik het hier neer.

Veel succes met je vernieuwde site :D

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Re: www.SannieSieraden.nl nieuwe website

Bericht door sanegdokter » zo 25 apr 2010 19:04

createss schreef:Mooie website Sannie, met echt prachtige sieraden :applaus:

Wat ik vind: het menu aan de linkerkant vind ik rommelig met de ene keer hoofdletters en een andere keer kleine letters.

En deze zin op de welkomstpagina klopt niet: "Bij mij zijn alle verzendkosten GRATIS!!! "
Beter is: "Verzenden is gratis" òf "geen verzendkosten".

Ik ga nog even verder kijken en als ik nog een opmerking over de site heb, zet ik het hier neer.

Veel succes met je vernieuwde site :D
Dankjewel Petra voor je feedback! Super! Ik heb gelijk je opmerkingen even aangepast. :wink: Tis toch goed dat er iemand buitenaf even naar kijkt, zelf kijk je er zo heel anders naar. Dus dankjewel! Wordt zeer gewaardeerd! :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gesloten