Mijn sieraden site

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Kralenbloempje1
Bead Professional
Berichten:1637
Lid geworden op:ma 08 feb 2010 15:03
Locatie:Ergens in de achterhoek
Mijn sieraden site

Bericht door Kralenbloempje1 » di 23 mar 2010 14:57

Hallo Allemaal,

Ook ik heb een eigen site gemaakt met sieraden die ik verkoop, namelijk:
http://www.kralenbloempje.come2me.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en misschien hebben jullie nog tips voor mij?

Groetjes Anke
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Mijn sieraden site

Bericht door Mar-JoYa » di 23 mar 2010 16:13

:oops: vind de eerste pagina wat saai, waardoor ik weg zou klikken......zou sowieso een foto op de eerste pagina zetten, daarnaast staat er zo veel reclame.....

Volgens mij klopt dit niet
of zit er DE sieraad niet tussen die jij graag hebben wil,
& is het "Het sieraad"

Foto's zijn (bij mij?) niet meteen zichtbaar, dat vind ik ook een reden om niet verder te kijken, ook omdat als ik zonder ctrl op de link klik, je site zich sluit, dus sorry, maar ben niet enthousiast.

Je sieraden vind ik leuk en je foto's zijn helder!
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Kralenbloempje1
Bead Professional
Berichten:1637
Lid geworden op:ma 08 feb 2010 15:03
Locatie:Ergens in de achterhoek

Re: Mijn sieraden site

Bericht door Kralenbloempje1 » di 23 mar 2010 16:34

Ja daar heb je helemaal gelijk in... Ik kan alleen nog geen foto's zichtbaar op mijn site zetten, alleen via de link. (ben er nog niet uit, hoe dit moet, heb dit al bij iemand nagevraagd!)
En dan komt het idd een beetje saai over.
Bedankt voor de tips in ieder geval, ik ga er wat mee doen!
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven

Gebruikersavatar
Bella Victoria
Bead Discoverer
Berichten:34
Lid geworden op:ma 19 apr 2004 18:56
Locatie:roosendaal
Contacteer:

Re: Mijn sieraden site

Bericht door Bella Victoria » di 23 mar 2010 20:16

Tip voor je: maak een gratis site aan zonder reclame bij webklik.nl; hier kun je wel gewoon foto's op zetten! Werkt heel handig!

Groetjes

Hettie

Marionbuit
Bead Believer
Berichten:212
Lid geworden op:ma 16 feb 2009 13:47
Locatie:Hasselt
Contacteer:

Re: Mijn sieraden site

Bericht door Marionbuit » wo 24 mar 2010 07:28

Hoi.

Ik heb ook een come2me pagina en via mijn hyves kopier ik dan mijn fotos. Dan zijn ze wel zichtbaar. Af en toe doet een foto het dan niet meer, maar dan zet ik er een nieuwe op..

Je foto;s zijn helder en duidelijk. Je tekst is misschien verstandig om nog eens te laten nalezen door iemand anders. Doe ik ook altijd!

En je prijzen zijn erg laag. Persoonlijk denk ik dan; is er iets mis met de kralen of veter etc?
Want 6,25 voor een setje is meer voor alleen een ketting.

Hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes,
Marion

Kralenbloempje1
Bead Professional
Berichten:1637
Lid geworden op:ma 08 feb 2010 15:03
Locatie:Ergens in de achterhoek

Re: Mijn sieraden site

Bericht door Kralenbloempje1 » za 27 mar 2010 12:25

Bedankt voor jullie tips allemaal. Ik heb er wat mee gedaan,
* Ik heb nu met behulp van iemand de foto´s erop gekregen, dus nu geen linken meer. Het is inderdaad lastig met die linken en ze werkte ook niet goed.
* De prijzen heb ik nog eens berekend en aangepast.
* De tekst heb ik zelf wel een beetje nagelezen maar inderdaad iemand anders kan dat beter doen, dit wil ik mijn vriend nog vragen.
* Reclame kan ik wel verwijderen maar dan moet ik ervoor betalen, dit doe ik in de loop van de tijd.

Ik ben er nu opzich best wel tevreden mee maar tips zijn uiteraard altijd welkom!
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven

Gesloten