Nienke Sieraden

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:
Nienke Sieraden

Bericht door nienkesieraden » vr 19 feb 2010 20:03

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en ben al een tijdje met mijn hobby bezig. Ik zou het leuk vinden als jullie eens op mijn site zouden kijken en eerlijke reacties zouden geven op de sieraden en de site.

Groetjes!!! Nienke.

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: Nienke Sieraden

Bericht door Ellen » za 20 feb 2010 00:15

Welkom..... :D :D linkje?? :wink:
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Nienke Sieraden

Bericht door nienkesieraden » zo 21 feb 2010 19:24

Mijn website is
http://www.nienkesieraden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Zouden jullie eens willen kijken welke van de 2 logo´s het mooiste is en waarom. Of misschien een andere suggestie willen geven.

De site is nog under construction hoor. ben nog aan het experimenteren emt alle kleuren enzo. En ik maak mijn site via http://www.eigensite.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en heb daar niet alle mogelijkheden.

groetjes!

Gebruikersavatar
José
Bead Fan
Berichten:350
Lid geworden op:za 24 okt 2009 06:57
Locatie:Den Haag
Contacteer:

Re: Nienke Sieraden

Bericht door José » zo 21 feb 2010 19:59

Hallo Nienke, welkom!

Ik heb even gekeken op je site, ziet er leuk uit en je maakt mooie sieraden!

Ik heb nog wel een aantal tips voor je. Op de paarse achtergrond zijn de blauwe letters en cijfers zowat niet te zien, je kan dit beter aanpassen zodat in één oogopslag te zien is wat je wilt laten zien. En je gebruikt twee verschillende logo's bovenaan. Een ovaal logo met je naam en een roze bloem met je naam. Als je er eentje weghaalt, wordt je site wat rustiger. Het lettertype van 19% btw staat de ene keer gewoon en de andere keer schuin, probeer hier eenheid in te brengen, ook dan wordt je site wat rustiger om te bekijken.
Herinneringen voor later maak je vandaag.

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Nienke Sieraden

Bericht door nienkesieraden » zo 21 feb 2010 23:11

Hoi dank je voor de tips. Ik heb weer wat aangepast aan de site. Het lettertype van de btw is standaard bij de site. Dat kan ik helaas zelf niet aanpassen. Neem nog maar eens een kijkje. Staan weer nieuwe sieraden op en de kleuren zijn veranderd. groetjes en bedankt he :)

Gebruikersavatar
José
Bead Fan
Berichten:350
Lid geworden op:za 24 okt 2009 06:57
Locatie:Den Haag
Contacteer:

Re: Nienke Sieraden

Bericht door José » zo 21 feb 2010 23:27

Je bent al druk bezig geweest met je site en met goed resultaat :thumb: , het oogt rustiger waardoor het veel plezieriger kijken is en de aandacht getrokken wordt naar de sieraden.
Herinneringen voor later maak je vandaag.

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Nienke Sieraden

Bericht door nienkesieraden » zo 21 feb 2010 23:32

Ja he, dank je wel. daar doe ik ook mijn best voor. Heb je misschien nog meer tips? Wat betreft de sieraden zelf misschien? groetjes!

Gesloten