Robijntje Sieraden

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Robijn
Bead Reader
Berichten:19
Lid geworden op:do 05 nov 2009 11:38
Contacteer:
Robijntje Sieraden

Bericht door Robijn » do 05 nov 2009 12:07

Hai Allemaal,

ik heb dus een bemiddel website in sieraden. Alle sieraden zijn dus gemaakt door mensen die voor hun eigen plezier sieraden maken en daar via onze website in ieder geval hun materiaal kosten willen terug verdienen om door te kunnen blijven gaan. Er zijn natuurlijk ook een paar mensen die er wat extra's mee willen verdienen.
Ik was heel benieuwd wat jullie hier nou van vinden. Als er vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik het natuurlijk graag :D
Ik ben heel benieuwd :banaan:

http://www.robijntje.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,

Ruby

claudy
Bead Dreamer
Berichten:625
Lid geworden op:wo 30 sep 2009 17:13
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: Robijntje Sieraden

Bericht door claudy » do 05 nov 2009 14:31

Ik vind het idee wel leuk, maar ik vraag me af of je veel sieraden op deze wijze verkoopt. Maak je verder veel reclame?

Succes in ieder geval!
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!

Robijn
Bead Reader
Berichten:19
Lid geworden op:do 05 nov 2009 11:38
Contacteer:

Re: Robijntje Sieraden

Bericht door Robijn » do 05 nov 2009 14:43

Ja we maken vrij veel reclame.
We hebben een google adwords account. Verspreiden op hyves en via verschillende startpagina's.
Ik ben ook verder aan het kijken naar lokaal adverteren. Starten kost altijd een hoop energie en tijd.
Terwijl ik dit berichtje zit te plaatsen hangt cosmopolitan aan de lijn, haha :lol:

Daarnaast gaat het meeste uiteindelijk toch mond op mond. En de feedback die we krijgen is tot nu toe heel positief gelukkig :D

We hebben inmiddels ruim 20 sieraden verkocht en we zijn 4 weken in de lucht :D
Groetjes,

Ruby

claudy
Bead Dreamer
Berichten:625
Lid geworden op:wo 30 sep 2009 17:13
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: Robijntje Sieraden

Bericht door claudy » do 05 nov 2009 15:22

Robijn schreef: We hebben inmiddels ruim 20 sieraden verkocht en we zijn 4 weken in de lucht :D
Da's zeker geen slechte score!
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!

Robijn
Bead Reader
Berichten:19
Lid geworden op:do 05 nov 2009 11:38
Contacteer:

Re: Robijntje Sieraden

Bericht door Robijn » do 05 nov 2009 15:28

Nee he. Zijn wij zelf ook erg over te spreken. We willen graag echt uitgroeien tot meer. We krijgen ook van de makers zoveel positieve reacties en iedereen is hartstikke trots dat hun sieraden online staan. Dus mocht iemand nog een leuk cadeautje zoeken ;)
Groetjes,

Ruby

claudy
Bead Dreamer
Berichten:625
Lid geworden op:wo 30 sep 2009 17:13
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: Robijntje Sieraden

Bericht door claudy » do 05 nov 2009 16:01

Robijn schreef:Nee he. Zijn wij zelf ook erg over te spreken. We willen graag echt uitgroeien tot meer. We krijgen ook van de makers zoveel positieve reacties en iedereen is hartstikke trots dat hun sieraden online staan. Dus mocht iemand nog een leuk cadeautje zoeken ;)
Ik zoek geen cadeautjes, ik maak ze zelf:p
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!

Robijn
Bead Reader
Berichten:19
Lid geworden op:do 05 nov 2009 11:38
Contacteer:

Re: Robijntje Sieraden

Bericht door Robijn » do 05 nov 2009 16:02

Dat is wel echt handig ja, haha.
Groetjes,

Ruby

Gebruikersavatar
Tara
Bead Designer
Berichten:964
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 19:34
Locatie:Rhoon
Contacteer:

Re: Robijntje Sieraden

Bericht door Tara » do 05 nov 2009 16:58

claudy schreef:
Robijn schreef:Nee he. Zijn wij zelf ook erg over te spreken. We willen graag echt uitgroeien tot meer. We krijgen ook van de makers zoveel positieve reacties en iedereen is hartstikke trots dat hun sieraden online staan. Dus mocht iemand nog een leuk cadeautje zoeken ;)
Ik zoek geen cadeautjes, ik maak ze zelf:p
Ik denk dat het een heel leuk initiatief is, maar ik denk ook dat de meesten op dit forum niet op zoek zijn naar een sieraad als cadeautje en ze net als Claudy zelf maken :wink:
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Robijn
Bead Reader
Berichten:19
Lid geworden op:do 05 nov 2009 11:38
Contacteer:

Re: Robijntje Sieraden

Bericht door Robijn » do 05 nov 2009 17:21

Dat begrijp ik helemaal. Met die reden ben ik ook niet op dit forum gekomen natuurlijk!
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en de tips en dergelijke, omdat ik natuurlijk zelf ook veel contact het met verschillende creatievelingen ;)
Groetjes,

Ruby

Robijn
Bead Reader
Berichten:19
Lid geworden op:do 05 nov 2009 11:38
Contacteer:

Re: Robijntje Sieraden

Bericht door Robijn » za 05 dec 2009 12:33

We hebben nu ook zeepkettingen op onze website, en Saga Suus heeft ook wat sieraden bij ons staan. Echt heel leuk, we hebben nu actie en de bestellingen beginnen te lopen :)
Dacht geef even een update.
Ik post niet zo veel mee want ben razend druk maar probeer wel lekker mee te lezen en mee te teren op jullie ervaringen :)
Groetjes,

Ruby

Gebruikersavatar
Saga Suus
Bead Producer
Berichten:1024
Lid geworden op:zo 07 jun 2009 17:01
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: Robijntje Sieraden

Bericht door Saga Suus » do 10 dec 2009 14:52

Superleuk! Ben benieuwd hoe het zal gaan met de bestellingen.

Robijn
Bead Reader
Berichten:19
Lid geworden op:do 05 nov 2009 11:38
Contacteer:

Re: Robijntje Sieraden

Bericht door Robijn » do 10 dec 2009 14:53

Ik ook. sinds decemer ineens niets meer bestelf terwijk het zo goed ging in november.... :x
Groetjes,

Ruby

Gebruikersavatar
Saga Suus
Bead Producer
Berichten:1024
Lid geworden op:zo 07 jun 2009 17:01
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: Robijntje Sieraden

Bericht door Saga Suus » do 10 dec 2009 15:10

Wie weet komt het nog, binnenkort moeten veel mensen op pad voor kerstcadeautjes.

Robijn
Bead Reader
Berichten:19
Lid geworden op:do 05 nov 2009 11:38
Contacteer:

Re: Robijntje Sieraden

Bericht door Robijn » do 10 dec 2009 15:26

We hebben trouwens een advertentie in de cosmopolitan deze maand. Ligt vanaf vandaag in de winkel. zaterdag kan ik vertellen welke pagina want dan ligt ons eigen bewijsexemplaar in de bus.

Ik zag al meer opties van bemiddelingsites als de onze op het forum hier, leuk is dat om te zien.
Maar het reclame maken is inderdaad het punt. Wij proberen dus echt landelijk en lokaal te advereren. Sturen er een berg mailingen en persberichten uit en staan ook bijvoorbeeld dit weekend ter promo op een kerstmarkt. als dat goede reclame oplevert gaan we dat zeker vaker doen door het land.

Ik vind het wel erg leuk onze winkel met al die verschillende sieraden. Tuurlijk ben ik eigenaar en moet ook aan de zakelijke aspecten denken, maar bij gebrek aan eigen creativiteit kan ik des te meer genieten van die creaties van anderen. Dus ik ben ook heel trots op onze website en op alle verkopers!
Ook op Saga Suus natuurlijk :mrgreen:
Groetjes,

Ruby

Gebruikersavatar
Saga Suus
Bead Producer
Berichten:1024
Lid geworden op:zo 07 jun 2009 17:01
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: Robijntje Sieraden

Bericht door Saga Suus » do 10 dec 2009 17:53

Hihi, thnx :oops:

Ik had het gelezen over de advertentie! Super dat jullie zo je best doen voor landelijke reclame. Ik denk ook dat dat de manier is om er een succes van te maken. Dat is heel fijn voor ons maar ook voor jullie.

Ik heb er alle vertrouwen in.

Gesloten