Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
Irene van der Maas
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Irene van der Maas » wo 28 okt 2009 10:10
Ziet er toch netjes uit? Maar ik begrijp alleen niet waarom je alles in de aanbieding hebt.
Je kunt beter proberen meer reclame voor je site te maken, en dan je sieraden tegen de normale prijzen verkopen, klinkt gemakkelijk maar is het natuurlijk niet....
Verder zou ik proberen de site er wat meer professioneel te laten uitzien, en dus niet beginnen op je homepage met hyves enzo... en al die linkpartners, zet daar liever iets over wat je verkoopt, zet er desnoods meer foto's van je sieraden op.
Irene van der Maas
-
Helina
- Bead Interested
Bericht
door Helina » wo 28 okt 2009 10:56
Over hyves en twitter enzo, van mij hoeft dat ook allemaal niet, maar, dat wordt niet meer gezien als onprofessioneel, kijk maar eens goed op websites van echte professionele bedrijven, die hebben tegenwoordig ook heel vaak hyves en twitterpagina's en hebben dat dan ook vaak op hun voorpagina staan.
-
Irene van der Maas
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Irene van der Maas » do 29 okt 2009 08:00
Ja, maar ik bedoel eigenlijk; je krijgt dan eerst een hoop tekst, wat eigenlijk niet duidelijk maakt waar de website over gaat. Zelf zie ik graag snel op wat voor soort site ik zit, en wat voor soort artikelen ze verkopen.
En trouwens, als mensen meteen op de link gaan staan, ben je ze meteen kwijt van je site...want dan blijven ze misschien op hyves hangen....
Irene van der Maas
-
Helina
- Bead Interested
Bericht
door Helina » do 29 okt 2009 11:47
Ow bedoelde je het zo, ja daar heb je misschien wel gelijk in