webwinkel fjurdysjewelart
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
- Bead Reader
- Contacteer:
Dit is dé site voor leuke, aparte en ook voordelige Sieraden en andere leuke hebbedingen.
Wij verkopen o.a zelfgemaakte sieraden zoals, Armbanden, kettingen, en setjes,
Boekenleggers,telefoon hangers,
dus kijk snel op http://www.fjurdysjewelart.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij verkopen o.a zelfgemaakte sieraden zoals, Armbanden, kettingen, en setjes,
Boekenleggers,telefoon hangers,
dus kijk snel op http://www.fjurdysjewelart.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: webwinkel fjurdysjewelart
Een eerste indruk van een website is van belang voor een klant of men de artikelen die aangeboden worden en de verkopende partij serieus neemt en betrouwbaar acht.
Ik zie echter op 1 pagina al zoveel type en spelfouten dat je op dat punt niet zo hoog scoort.
Op deze pagina zie ik al heel wat fouten (verder heb ik maar niet gekeken)
http://www.fjurdysjewelart.nl/?p=produc ... ategory=12" onclick="window.open(this.href);return false;
- vel geel
dat moet zijn, Fel geel
- donkebruine armand
dat moet zijn donkeRbruine armband
- wrap armband staat een keer met een B inplaats van een P.
Als ik zoveel fouten zie op een website dan is men mij al kwijt als klant.
Ik zie echter op 1 pagina al zoveel type en spelfouten dat je op dat punt niet zo hoog scoort.
Op deze pagina zie ik al heel wat fouten (verder heb ik maar niet gekeken)
http://www.fjurdysjewelart.nl/?p=produc ... ategory=12" onclick="window.open(this.href);return false;
- vel geel
dat moet zijn, Fel geel
- donkebruine armand
dat moet zijn donkeRbruine armband
- wrap armband staat een keer met een B inplaats van een P.
Als ik zoveel fouten zie op een website dan is men mij al kwijt als klant.
- Suzanne1804
- Bead Fan
Ik ben het wel met Helina eens.
Bovendien vind ik de foto's niet altijd duidelijk en sommige zijn vergroot nog steeds erg moeilijk te zien.
De achtergrond en de header vind ik wel weer erg mooi.
Bovendien vind ik de foto's niet altijd duidelijk en sommige zijn vergroot nog steeds erg moeilijk te zien.
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Suzanne1804 schreef:Ik ben het wel met Helina eens.
Dit vind ik inderdaad ook, moet zeggen, de header & achtergrond vind ik echt heel mooi zelfs

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Oh & bij Pink Ribbon sieraden lees ik graag hoeveel er naar het goede doel gaat, ik neem altijd maar aan dat mensen die Pink Ribbon sieraden maken en verkopen dit voor het goede doel doen & dit dus ook ondersteunen, maar de 1 doet 100% en de ander doet een gedeelte.... dat zie ik bij jou ook niet terug 

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Wat mij behalve de typ- en spelfouten opvalt, is dat je sommige woorden met een hoofdletter begint op punten waar dat onzin is. Midden in een zin schrijf je bijvoorbeeld Armbanden, kettingen schrijf je dan weer met een kleine letter, en bijvoorbeeld Boekenleggers weer met een grote letter. Mijn Nederlands is echt niet perfect, maar voor zover ik weet gebruik je bij dit soort woorden alleen een hoofdletter aan het begin van een zin. Als je toch hoofdletters wilt gebruiken, doe het dan consequent in je hele opsomming.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
- Bead Reader
- Contacteer:
Re: webwinkel fjurdysjewelart 22/10/09
hallo allemaal,
Heel erg bedankt voor jullie tips ik ga er zeker wat mee doen.
Groetjes simone
Heel erg bedankt voor jullie tips ik ga er zeker wat mee doen.
Groetjes simone