Nieuwe Webshop graag reacties!!

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
sieraden-mode
Bead Discoverer
Berichten:30
Lid geworden op:do 27 aug 2009 20:58
Nieuwe Webshop graag reacties!!

Bericht door sieraden-mode » wo 23 sep 2009 20:32

hallo allemaal,

ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met sieraden maken, aangezien ik zeeen van tijd heb, en ben dus een webshop begonnen.

hij staat er sinds vanavond op en ik ben erg benieuwd naar jullie reacties..

laat het me alsjeblieft weten, ik heb nu nog genoeg tijd om hem eventueel aan te passen.

http://www.sieraden-mode.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

groetjes,

Eline

Gebruikersavatar
Maddy
Bead Producer
Berichten:1137
Lid geworden op:vr 22 sep 2006 14:39
Locatie:Baarn
Contacteer:

Re: Nieuwe Webshop graag reacties!!

Bericht door Maddy » do 24 sep 2009 09:02

Ziet er mooi uit hoor! Overzichtelijk en goede foto's met duidelijke omschrijvingen.
Het enige wat mij persoonlijk mooier lijkt bij de welkomst pagina is als je kleur van de zijkanten hetzelfde doet als de kleur van je 'middenkop' daar waar 'exclusieve handgemaakte sieraden' instaat...die is lila/paars-achtig en de zijkanten hebben een andere kleur roze/paars-achtig...het oogt denk ik rustiger als het dezelfde (voor zover mogelijk natuurlijk) tint is. Hetzelfde geldt een beetje voor de tekst 'Nieuws' die nu in het rood staat...ik hou erg van een eenheid in kleur, maar dat is dus heel persoonlijk hoor :wink: ..
Wat ik weg zou laten is het zinnetje "verzending is voor risico van de koper" (bij 'verzending'), dat klinkt wat onbetrouwbaar...wat er daarna staat zegt eigenlijk al genoeg, want jij bent er in principe verantwoordelijk voor dat iets goed en deugdelijk verzonden wordt. Je zou er nog bij aan kunnen geven dat je in het geval er 'onderweg' toch iets misgaat zult helpen naar het zoeken van een oplossing.

Heel veel succes!!
************************************
Afbeelding Groetjes, Maddy

sieraden-mode
Bead Discoverer
Berichten:30
Lid geworden op:do 27 aug 2009 20:58

Re: Nieuwe Webshop graag reacties!!

Bericht door sieraden-mode » do 24 sep 2009 18:08

dankjewel voor de duidelijke reactie.. zal er zeker naar kijken en aanpassen..

groetjes, Eline

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Nieuwe Webshop graag reacties!!

Bericht door Hannelies » do 24 sep 2009 19:12

Ziet er goed uit, leuke sieraden ook. Ik zou alleen iets meer aandacht besteden aan de foto's. Sommigen zijn te donker, of zouden beter 'afgesneden' kunnen worden. Ook zou ik erbij zetten dat je goudkleurig metaal gebruikt ipv 'goud'. Dan kunnen mensen ook niet gaan zeuren, ze kunnen je namelijk echt vastpinnen op wat je schrijft (het staat er immers 'zwart op wit').

sieraden-mode
Bead Discoverer
Berichten:30
Lid geworden op:do 27 aug 2009 20:58

Re: Nieuwe Webshop graag reacties!!

Bericht door sieraden-mode » do 24 sep 2009 19:53

dankjewel goede tip.. en inderdaad de foto's moet ik nog wat aanpassen.

groetjes, Eline

sieraden-mode
Bead Discoverer
Berichten:30
Lid geworden op:do 27 aug 2009 20:58

Re: Nieuwe Webshop graag reacties!!

Bericht door sieraden-mode » vr 25 sep 2009 22:04

zo de foto's zijn aangepast..
ben zelf redelijk tevreden, het kan ermee door:), beter als eerst in ieder geval.

als er nog reacties of tips zijn hoor ik het graag!

groetjes,

Eline

Per Elle
Bead Fan
Berichten:383
Lid geworden op:ma 22 jun 2009 18:30
Locatie:Noordwijk
Contacteer:

Re: Nieuwe Webshop graag reacties!!

Bericht door Per Elle » za 26 sep 2009 11:23

Hallo Eline,

Je site ziet er inderdaad overzichtelijk uit. Ik heb hem globaal bekeken en mij viel een aantal spelfouten op.

Op de 'welkompagina' zou ik zetten zijn samengesteld uit en er wordt hard gewerkt. Verder is het Tsjechisch

Succes ermee.

Groet,
Ellen

sieraden-mode
Bead Discoverer
Berichten:30
Lid geworden op:do 27 aug 2009 20:58

Re: Nieuwe Webshop graag reacties!!

Bericht door sieraden-mode » za 26 sep 2009 15:26

hahaha ja klopt ik ben niet zo goed met de d's en dt's

dankjewel voor de tips

sieraden-mode
Bead Discoverer
Berichten:30
Lid geworden op:do 27 aug 2009 20:58

Re: Nieuwe Webshop graag reacties!!

Bericht door sieraden-mode » zo 04 okt 2009 00:01

de site is gedeeltelijk aangepast, met name de foto's,
heeft er nog iemand tips of commentaar??

Gebruikersavatar
Tara
Bead Designer
Berichten:964
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 19:34
Locatie:Rhoon
Contacteer:

Re: Nieuwe Webshop graag reacties!!

Bericht door Tara » zo 04 okt 2009 10:31

Hoi Eline, ik vind het mooi en overzichtelijk. Eén puntje: zie ik het goed dat je bij de Alg. Voorwaarden een ander lettertype hebt gebruikt? Succes met je website! :D
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Mandy21
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:ma 12 okt 2009 22:42
Locatie:Sassenheim
Contacteer:

Re: Nieuwe Webshop graag reacties!!

Bericht door Mandy21 » ma 12 okt 2009 23:40

Ik vind het jammer dat het plaatje in het midden niet de zelfde kleur heeft als de achtergrond van je website. Tevens vind ik dit plaatje te groot. (ik heb een 22" breedbeeld tft en de bovenste helft van mijn scherm word volledig in beslag genomen door dit plaatje, ik zou liever andere informatie zien of artikelen.)

In de plaats van de tekst : "Sieraden-Mode" zou ik een mooi logo of header neer zetten.

Verder mag het keuzemenu wat bij het binnengaan van de winkel aan de linkerzijde word getoond wat groter, of dikker. Het mag namelijk best gezien worden dat je nog meer te bieden hebt.

Verder is het een nette website met voldoende informatie.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat als ik een dergelijke website bij het surfen tegen zou komen, deze niet verder zou gaan bekijken en meteen weer weg ben.

De website toont "leeg" en saai door de brede borders aan de zijkanten.
Maak deze wat kleiner, dan toont deze de site meteen al wat voller en heb je meer ruimte om je creaties goed tot hun recht te laten komen.

nog één puntje ter verbetering...
Als ik op een artikel klik verwacht in een beschrijving. nu krijg ik alleen een prijs , foto en een knop "aan winkelwagen toevoegen" te zien. (de beschrijving is wel al te lezen in het overzicht van alle producten.)
Tevens is in dit scherm de tweede knop die er naast staat niet goed zichtbaar, hier zie ik alleen de letter K. (van kopen.)

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Onthou, dit is een advies en mening, geen kritiek.
En je hoeft er natuurlijk niets mee te doen.
:D

sieraden-mode
Bead Discoverer
Berichten:30
Lid geworden op:do 27 aug 2009 20:58

Re: Nieuwe Webshop graag reacties!!

Bericht door sieraden-mode » ma 19 okt 2009 13:22

en alle advies is welkom:D

ik zal er naar kijken,

dankjewel

neal_01
Bead Dreamer
Berichten:679
Lid geworden op:do 20 nov 2008 10:28
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Re: Nieuwe Webshop graag reacties!!

Bericht door neal_01 » zo 25 okt 2009 16:27

Hai hai,
Ik heb even naar je site gekeken en hij ziet er leuk uit, maar wat mij betreft wat té bont qua kleuren waardoor het een beetje rommelig lijkt.
Persoonlijk houd ik er overigens van als je met de eerste foto gelijk 'n goede indruk van 'n creatie hebt en je foto's zijn relatief klein in de webshop. Succes ermee!
Close your eyes .. and dream

suusje007
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:ma 26 okt 2009 09:31

Re: Nieuwe Webshop graag reacties!!

Bericht door suusje007 » ma 26 okt 2009 17:35

Hey,

Als je bijvoorbeeld armbanden aanklikt, zou ik links dat menu-tje houden. Zodat je makkelijker kan switshen tussen armbanden, kettingen, etc.

Nu verdwijnt het linker menu zodra je bijvoorbeeld ketting aanklikt!

Gesloten