Sieraden-En-Zo: Geen nieuw op of aanmerkingen?!

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
moisame
Bead Chatter
Contacteer:
Sieraden-En-Zo: Geen nieuw op of aanmerkingen?!

Bericht door moisame » wo 02 sep 2009 21:43

Goeie avond dames,

Hier ook weer een update!

Bij onderstaande site heb ik alle puntjes op de 'i' gezet, foto's aangepast en enkele pagina's toegevoegd.

http://sieraden-en-zo.webklik.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

De volgende is mijn Webwinkel afgelopen twee dagen mee aan het werk geweest en al helemaal klaar, en zelfs vol 50stuks :P. Is gratis maar zal eens kijken of dit beter loopt.

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/sieradenenzo/" onclick="window.open(this.href);return false;

Tips en ideen zijn super welkom.

Alvast bedankt! :byebye

groetjes Anne van Gerven
Laatst gewijzigd door moisame op di 19 jan 2010 11:43, 2 keer totaal gewijzigd.

Irene van der Maas
Bead Producer
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van mijn website?

Bericht door Irene van der Maas » do 03 sep 2009 06:45

Ik zou toch een buste gaan gebruiken die op maat is, nu krijg je toch een ander beeld van een ketting, hij lijkt soms langer dan dat hij is. Snap je wat ik bedoel?
En verder mis ik een omschrijving bij de sieraden, zijn het glaskralen? Of kunststof? Lengte van de kettingen?
Irene van der Maas

Maddy
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Maddy » vr 04 sep 2009 13:17

Hoi Anne,

Ik heb ook even je site bekeken en geprobeerd heel objectief als 'koper' te kijken. Je maakt leuke sieraden en de site ziet er hartstikke netjes uit, ook leuk dat je een foto van jezelf erop hebt gezet, dat geeft vertrouwen.
Wat de foto's betreft ben Ik het eens met Irene...op de een of andere manier lijkt alles héél groot, terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet zo is. Het komt niet zo goed tot zijn recht op de buste en dat is hartstikke zonde! Daarbij fotografeerd de buste niet zo mooi, net of er pluisjes op zitten. Ik vind dat zelf ook vreselijk moeilijk hoor om goede foto's van sieraden te maken, het geeft toch snel een vertekend beeld.
Wat misschien ook een tip is om de indeling van de kettingen/sets wat compacter te maken, dus in wat minder groepen, nu is het wel handig als iemand heel specifiek naar een kleur zoekt, maar de rest zien ze dan niet...sieraden zijn toch vaak inpuls aankopen. Dat maakt het ook meteen wat overzichtelijker. Je kunt bv. indelen op lange- en korte kettingen, sets...
Inderdaad is ook een duidelijke beschrijving van de sieraden onmisbaar, mensen willen toch weten welke materialen gebruikt zijn, afmetingen, een beschrijving van de kleur (komt op een foto vaak ook anders over) of iets bv. nikkelvrij is...enz...enz...hoe meer ze weten hoe beter :wink:

Hoop dat je er wat aan hebt en veel succes met je site!
Afbeelding Groetjes, Maddy

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 06 sep 2009 15:17

Mijn eerste commentaar; het laden van de foto's duurt bij mij erg lang, zou reden zijn om weg te klikken, maar weet niet hoe dat bij anderen is ;)
Mooi combi van achtergrond en header :!: Meteen bijkomend minpuntje vind ik dan kleurtechnisch het roze van de letters, veel te "koud" en knal bij het antraciet en lichtblauw..... Foto van jezelf is inderdaad mooi, de foto en het idee om hem te plaatsen ;)

Verder ben ik het met de andere tips eens, meer beschrijvingen en wat ik zelf mooier zou vinden is alle foto's in dezelfde grootte, niet te groot en dat ze dan groter worden als je er op klikt, maar dat zal persoonlijk zijn.

Heel klein dingetje nog, volgens mij is het roze en niet rose (hierbij moet ik aan het drankje denken of de bloem)..........

Hoop dat je er iets aan hebt en veel succes
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

x-babs-x
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door x-babs-x » zo 06 sep 2009 19:27

...en mocht je besluiten inderdaad op een andere buste te fotograferen: in het buitenlicht komen kleuren ook veel mooier tot hun recht dan met de flits !

Maar qua lay-out en uiterlijk van de site: mijn complimenten !

moisame
Bead Chatter
Contacteer:

3 dagen wel 8 uur gepuzzeld en mijn site is weer nieuw!!!

Bericht door moisame » ma 14 sep 2009 20:24

Hoi hoi,

Ik heb vorige week aan jullie gevraagd of jullie nog tips en ideën hadden voor mijn eigen sieradenwebsite:
http://sieraden-en-zo.webklik.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

De tips en ideën waren:
- een andere buste of geen
- niet op kleur maar op bv. sets
- lengte van de sieraden
en
- omschrijven welke materialen gebruikt zijn

nouw ik heb afgelope 3 dagen alleen maar foto's geknipt, bewerkt.
leuke info er opgezet, en veel typfouten verbeterd.

mijn site is nu dus weer zo goed als nieuw :banaan: joehoe!
:-DD :-DD :-DD
voor nog meer goeie tips en ideën, of dat het zo goed is laat het me weten.

Alvast bedankt! :byebye

Groetjes Anne

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 14 sep 2009 21:12

Ik heb je oude topic en nieuwe topic samengevoegd, er staat nl dit bij forum regels, hier bovenaan:
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.

Ik heb niet zo snel veel tips (niet uitgebreid gekeken), wel 2 kleine:
- je foto's zijn mooi groot, is het tenminste meteen duidelijk :) Alleen is het soms breder dan de website zelf zeg maar, zie bv http://sieraden-en-zo.webklik.nl/page/wrap-armbandjes" onclick="window.open(this.href);return false; , een paar armbanden steken dan uit.
- misschien is het mooier de tekst geen witte achtergrond te geven bij http://sieraden-en-zo.webklik.nl/page/sieraden-en-zo" onclick="window.open(this.href);return false; , je kan eventueel de tekst donkerder maken als het anders niet goed leesbaar is.

Maddy
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Maddy » ma 21 sep 2009 18:09

Jee dat heb je goed (én rap met al die foto's :wink: ) gedaan zeg!! :applaus: Ik vind het er écht veel mooier en overzichtelijker uitzien, de sieraden komen veel beter tot zijn recht en je ziet nu goed de kleuren en materialen, plus een duidelijke omschrijving.
Leuk dat je zo open stond voor de tips die iedereen heeft gegeven en ze ook hebt gebruikt!

Heel veel succes met je vernieuwde site!!

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 01 okt 2009 12:47

Maatje A. schreef:Jee dat heb je goed (én rap met al die foto's :wink: ) gedaan zeg!! :applaus: Ik vind het er écht veel mooier en overzichtelijker uitzien, de sieraden komen veel beter tot zijn recht en je ziet nu goed de kleuren en materialen, plus een duidelijke omschrijving.
Leuk dat je zo open stond voor de tips die iedereen heeft gegeven en ze ook hebt gebruikt!

Heel veel succes met je vernieuwde site!!
Niets aan toe te voegen, alles wat ik aan je kwijt wilde :applaus: :applaus: :applaus: Wat oogt alleen al je beginpagina nu rustig en duidelijk leesbaar en wat is het een mooi geheel :!:
(oeps toch nog toevoeging :mrgreen: )

Mandy21
Bead Anonymous
Contacteer:

Bericht door Mandy21 » di 13 okt 2009 00:10

Mooie site!
prachtige header en goed leesbare teksten.
Ook de foto's zijn mooi en duidelijk.

Voldoende en goede informatie.

1 opmerking: bij de voorwaarden staat een typ foutje...
"Daarm" in plaats van "Daarom".

Veel succes met de site!

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 13 okt 2009 09:44

Viel me nog een klein dingetje op het is volgens mij plastic en niet plastick, maar liever nog zou ik het woord acryl gebruiken ;)

Froukje's pronk
Bead Reader

Bericht door Froukje's pronk » zo 22 nov 2009 18:57

Ik vind je website erg mooi, de foto's heel duidelijk (dat lukt mij nou nooit :evil: )
Wat me nog wel opviel is je taalgebruik op de startpagina. Ik vond het erg formeel, maar dat is heel persoonlijk misschien. Verder uitstekende site!

moisame
Bead Chatter
Contacteer:

Re: Sieraden-En-Zo: Geen nieuw op of aanmerkingen?!

Bericht door moisame » di 19 jan 2010 11:44

De site is helemaal geupdate en heb zelfs een webwinkel gestart.

Wil graag weten wat jullie er van vinden?

Groetjes Anne :byebye

Gesloten