Hoi Anne,
Ik heb ook even je site bekeken en geprobeerd heel objectief als 'koper' te kijken. Je maakt leuke sieraden en de site ziet er hartstikke netjes uit, ook leuk dat je een foto van jezelf erop hebt gezet, dat geeft vertrouwen.
Wat de foto's betreft ben Ik het eens met Irene...op de een of andere manier lijkt alles héél groot, terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet zo is. Het komt niet zo goed tot zijn recht op de buste en dat is hartstikke zonde! Daarbij fotografeerd de buste niet zo mooi, net of er pluisjes op zitten. Ik vind dat zelf ook vreselijk moeilijk hoor om goede foto's van sieraden te maken, het geeft toch snel een vertekend beeld.
Wat misschien ook een tip is om de indeling van de kettingen/sets wat compacter te maken, dus in wat minder groepen, nu is het wel handig als iemand heel specifiek naar een kleur zoekt, maar de rest zien ze dan niet...sieraden zijn toch vaak inpuls aankopen. Dat maakt het ook meteen wat overzichtelijker. Je kunt bv. indelen op lange- en korte kettingen, sets...
Inderdaad is ook een duidelijke beschrijving van de sieraden onmisbaar, mensen willen toch weten welke materialen gebruikt zijn, afmetingen, een beschrijving van de kleur (komt op een foto vaak ook anders over) of iets bv. nikkelvrij is...enz...enz...hoe meer ze weten hoe beter
Hoop dat je er wat aan hebt en veel succes met je site!