website en webshop Aftondesigns

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Aftondesigns
Bead Anonymous
Contacteer:
website en webshop Aftondesigns

Bericht door Aftondesigns » ma 24 aug 2009 16:55

Hallo allemaal,

Ik heb me vandaag aangemeld op het kralenforum. Ik vind het erg leuk om te zien wat andere mensen maken en de tips die jullie elkaar geven.
Sinds begin dit jaar heb ik me gestort op het sieraden maken in mijn vrije tijd. Onlangs is ook mijn webshop online gegaan. Ik zou graag wat reacties horen en inderdaad eventuele tips natuurlijk!!
Ik heb een paar maanden geleden een sieradenparty gegeven en dat was een succes! In oktober wil ik dit nog een keer doen en ben ik aan het nadenken om workshops te gaan geven.

Groetjes,

Afton

http://www.aftondesigns.nl
Groetjes Afton

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: website en webshop Aftondesigns

Bericht door Sandra » ma 24 aug 2009 18:12

Nette website! Ik heb wel een paar tips, kijk maar wat je ermee doet:
- als het kan grotere foto's. Je krijgt wel mooi grote te zien als je erop klikt, maar het is fijner als de foto's op de pagina zelf wel wat groter zijn.
- je kan de creaties nu via collectie zien, en via webshop...Ik zou het alleen via webshop doen, ik neem nameljk aan dat ze bij beiden staan en bij webshop weet je meteen of het op voorraad is. Je kan eventueel alleen uitverkochte artikelen als voorbeeld tonen bij collectie, maar ik zou niet bij beiden doen, is dan beetje verwarrend.

Gesloten