Hallo Allemaal,
Ik heb sinds kort een sieraden webshop http://www.eugeneshalssieraden.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en wil graag weten wat anderen ervan vinden. Natuurlijk heb ik van familie en vrienden al veel reacties gehad, maar het is uiteraard mijn bedoeling ook aan onbekenden te verkopen. Daarom wil ik jullie vragen naar je mening over mijn website. Tips en verbeterpunten zijn natuurlijk van harte welkom.
groeten,
Eugenie
Mijn nieuwe webshop
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- x-babs-x
- Bead Believer
- Contacteer:
Re: Mijn nieuwe webshop
Hoi Eugenes,
De site ziet er erg strak en duidelijk uit. De foto's zijn ook duidelijk.
Ook door het principe van een extra foto-album heb je het probleem van te kleine foto's goed opgelost !
Wel viel me op dat er in de linkerkolom erg veel "hoofdstukken" staan. Misschien kun je deze in subcategoriën bij elkaar onderbrengen ?
Ik twijfel alleen of de naam alles wat je verkoopt overkoepeld...
Je verkoopt tenslotte niet alleen halssieraden ? Hierdoor bereik je misschien niet je volledige doelgroep !
Succes ermee !!!
De site ziet er erg strak en duidelijk uit. De foto's zijn ook duidelijk.
Ook door het principe van een extra foto-album heb je het probleem van te kleine foto's goed opgelost !
Wel viel me op dat er in de linkerkolom erg veel "hoofdstukken" staan. Misschien kun je deze in subcategoriën bij elkaar onderbrengen ?
Ik twijfel alleen of de naam alles wat je verkoopt overkoepeld...
Je verkoopt tenslotte niet alleen halssieraden ? Hierdoor bereik je misschien niet je volledige doelgroep !
Succes ermee !!!
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Mooie site maar zou graag de sieraden wat dichterbij willen bekijken.
Prachrige sieraden maar eerlijk gezegd vindt ik persoonlijk je prijzen wel ietsje aan de hoge kant...
Prachrige sieraden maar eerlijk gezegd vindt ik persoonlijk je prijzen wel ietsje aan de hoge kant...
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
De site ziet er mooi uit, maar waarom heb je het productoverzicht en de slideshow toegevoegd? De sieraden zijn immers ook in de webshop te zien. Zo wordt je menu idd erg druk.
De prijzen zijn erg hoog. Ik neem aan dat je een leuk extraatje wil verdienen met je sieraden (willen we dat niet allemaal
) maar ik denk juist dat het de mensen tegenhoudt om wat bij je te bestellen.
En misschien nog proberen je foto's iets beter te krijgen?
De prijzen zijn erg hoog. Ik neem aan dat je een leuk extraatje wil verdienen met je sieraden (willen we dat niet allemaal
En misschien nog proberen je foto's iets beter te krijgen?
Groetjes, Marjan