Wat vinden jullie van mijn site?

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
sonja8
Bead Reader
Berichten:6
Lid geworden op:vr 24 apr 2009 18:41
Wat vinden jullie van mijn site?

Bericht door sonja8 » za 25 apr 2009 10:16

Hallo allemaal :D

Mijn naam is Sonja en enig tijd geleden ben ik in aanraking gekomen met het maken van glaskralen en was meteen verkocht. Het is echt geweldig.
En omdat ik het geweldig vond ben ik ook bezig met het maken van een website, zo heb
ik bijv. eigen ontworpen fritbakjes, grafietpaddle etc. nog niet alles staat erop maar wordt
hard aan gewerkt.

Graag hoor ik wat jullie ervan vinden.

Alvast bedankt, Groetjes,

Sonja

http://www.sunshinesieraden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door sonja8 op za 25 apr 2009 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
doornroosje91
Bead Discoverer
Berichten:42
Lid geworden op:wo 15 apr 2009 10:28
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van mijn site?

Bericht door doornroosje91 » za 25 apr 2009 10:26

Leuke site, mooie kettingen ook!

sonja8
Bead Reader
Berichten:6
Lid geworden op:vr 24 apr 2009 18:41

Re: Wat vinden jullie van mijn site?

Bericht door sonja8 » za 25 apr 2009 10:27

Bedankt :D

Cariina-
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:do 20 dec 2007 20:48
Locatie:Bilthoven
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van mijn site?

Bericht door Cariina- » za 25 apr 2009 14:07

Best leuk, een beetje kaal vind ik hem alleen.

En ook doet het menu het niet goed.
In ieder geval; als ik bij glasstaven op Transparant klik; dan doet die het alleen.
Vervolgens pakt hij Pastel / Speciale niet en als ik wil gaan kijken bij je sieraden doet hij ook niets.

Dus daar zou ik nog wel even naar kijken. :)

Zowel in IE 7 als FF 3.6 deed hij het niet.

sonja8
Bead Reader
Berichten:6
Lid geworden op:vr 24 apr 2009 18:41

Re: Wat vinden jullie van mijn site?

Bericht door sonja8 » za 25 apr 2009 14:15

Beste Cariina,

Vind je het kaal vanwege de sfeer?? of dat er nog niet veel op producten op staan?

Het klopt ik heb alleen de transparante glasstaven erop staan de rest moet ik er nog opzetten,
Zo heb ik wel dames kettingen op de site staan maar de rest moet ik ook nog op de site zetten.

Dat verklaard waarom dat je bij de rest niets ziet. Maar heb je ook onder het kopje gereedschappen gekeken?? en wat vind je daarvan?

Bedankt voor je reactie, groetjes,

Sonja :D

Cariina-
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:do 20 dec 2007 20:48
Locatie:Bilthoven
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van mijn site?

Bericht door Cariina- » ma 27 apr 2009 10:36

sonja8 schreef:Beste Cariina,

Vind je het kaal vanwege de sfeer?? of dat er nog niet veel op producten op staan?

Het klopt ik heb alleen de transparante glasstaven erop staan de rest moet ik er nog opzetten,
Zo heb ik wel dames kettingen op de site staan maar de rest moet ik ook nog op de site zetten.

Dat verklaard waarom dat je bij de rest niets ziet. Maar heb je ook onder het kopje gereedschappen gekeken?? en wat vind je daarvan?

Bedankt voor je reactie, groetjes,

Sonja :D
Hoi Sonja,

De reden dat ik de site ietwat kaal vind is omdat het in het midden een groot vlak is met daaromheen het menu.
Zeg maar, als je het vlak in het midden zou veranderen door bijvoorbeeld een mooie foto van iets, kralen/glasstaven iets zou het in mijn ogen meer aantrekken.

Ah oke; Als tip zou ik dan aanraden om op de lege pagina's een 'Onder constructie' tekstje neer te zetten zodat mensen niet denken dat de pagina nog niet aan het menu gelinkt zit; maar nog niet bestaat. :)

Ik heb verder ook gekeken bij de gereedschappen ja, leuk bedacht om het per 1 product te laten zien.
Daarbij vraag ik me alleen af of het dan niet handiger is om ook een lijstje ernaast te zetten die linkt naar het product.

Dus zeg maar; Je hebt dan het desbetreffende product zoals de bbqtang in beeld.
Maar dan staat die meer naar rechts gecentreerd waardoor er links nog een menutje bij kan komen met alle producten.

In ieder geval; dat lijkt mij op den duur handiger als je veel producten hebt. Mensen willen dan niet altijd gaan zoeken naar 1 product tussen vele andere producten.

Sorry voor deze lap tekst; maar ik hoop dat je hier wat aan hebt. :)
Groetjes Carina.

Gesloten