Xibee

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Naomi1983
Bead Anonymous
Xibee

Bericht door Naomi1983 » di 10 mar 2009 11:36

Hoi Allemaal!
Sinds kort ben ik mijn eigen sieradenwebwinkel begonnen. http://www.xibee.nl
Ik ben al jaren dol op het maken van sieraden en vind het ondertussen toch wel zonde dat al die sieraden maar blijven liggen.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Tips zijn zeer welkom!
Als je zelf een site hebt en linkjes uit wil wisselen, laat het me dan weten!

Groetjes,
Naomi

Hannelies
Bead Fanatic
Contacteer:

Re: Xibee

Bericht door Hannelies » di 10 mar 2009 17:15

Mooie site hoor, ziet er heel professioneel uit. Duidelijke foto's ook.

Vita
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Vita » di 10 mar 2009 17:23

Ik vind het een mooie site. Mooie foto's, leuke kleuren, duidelijk. :applaus:
Wat ik me wel afvroeg is of je in de toekomst een keuze gaat maken voor een bepaald onderdeel van je assortiment om uit te breiden. Op zich is het wel leuk dat je sieraden, benodigdheden én kitsch kitchenspulletjes aanbied. Maar ik kan me zo voorstellen dat het uiteindelijk beter werkt als je een keuze maakt en dat assortiment dan uitbreid... :?:
Of dat je voor de kitsch kitchen op een gegeven moment een andere site maakt en de sites met elkaar linkt (dus reclame maakt op de ene site voor je andere site + een link erbij).
Tja, ik weet niet.....zat zo eens te peinzen tijdens het bewonderen van je site... :oops:

ellybudding
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door ellybudding » di 10 mar 2009 22:18

leuke site! Succes met je webshop!

groetjes
Elly

Naomi1983
Bead Anonymous

Bericht door Naomi1983 » wo 11 mar 2009 16:50

Bedankt voor jullie leuke reacties.
Ik heb ook getwijfeld hoor vita of ik het zo op een webwinkel zou doen. Nu heb ik nog niet zo veel, maar mocht het gaan lopen dan kan het inderdaad zo zijn dat ik er in de toetkomst twee webwinkels van ga maken. Ben blij dat jij er in ieder geval ook zo over dacht ;)

Vita
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Vita » wo 11 mar 2009 17:53

Tja, lijkt me ook een lastige beslissing of je het bij elkaar zet of op aparte webwinkels. Hangt ook af van de hoeveelheid die je hebt aan te bieden. En op zich denk ik dat het qua doelgroep die je wilt bereiken ook best kan zo.
Ik vind het trouwens niet erg ofzo hoor dat het nu bij elkaar staat. :D Ik vind namelijk sieraden leuk maar ben ook helemaal weg van Kitsch Kitchen :wink:

Tara
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Tara » wo 11 mar 2009 18:23

Mooie layout gekozen, niet te druk en heel duidelijk :applaus:
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Gesloten