*UPDATE* 23-10 Nu ook Nederlangdse site :d 10%korting

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:
*UPDATE* 23-10 Nu ook Nederlangdse site :d 10%korting

Bericht door trutdelamode » ma 09 feb 2009 19:44

http://www.trutdelamode.com :D
http://www.colorsofmyworld.nl

Laat me even weten wat je ervan vind, tot nu toe hebben alleen vrienden 'm gezien en die zijn niet voor de volle 100% objectief ben ik bang :P

PS: ik hoop dat het niet erg is dat de site in het engels is
Laatst gewijzigd door trutdelamode op za 23 okt 2010 17:08, 8 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
marindasnippe
Bead Dreamer
Berichten:734
Lid geworden op:zo 19 okt 2008 14:34
Locatie:Utrecht
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door marindasnippe » ma 09 feb 2009 20:03

mooie creaties maak je... echt leuk sierlijk... alleen nog niet zoveel?

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door trutdelamode » ma 09 feb 2009 20:09

Bedankt :D

Dat is een van de redenen dat de boel morgen pas echt open gaat, ik ben nog niet klaar met uploaden. Ik heb nog zo'n 5 of 6 kettingen, 2 sleutelhangers en 5 paar oorbellen liggen. Ik weet alleen niet of ik de oorbellen erop krijg voor morgenavond aangezien een 4de categorie mijn layout verpest en ik weet niet hoe ik dat moet veranderen, maar ik ga zeker mijn best doen om erachter te komen :D

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door poing » ma 09 feb 2009 22:04

Je Engels loopt een beetje scheef :? Een vertaalwoordenboek gebruikt, vermoed ik? :lol:

Zo zou ik het doen:

All listed items are handmade, using only the best quality materials and findings out there and often one-of-a-kind beauties. Feel free to take a look and let me know what you think by sending me an email or leaving a message at the shoutbox.

Also be sure to check out the changing header, one of the images leads to a special :)

To celebrate the opening of this website I'm giving everyone a 10% discount!!! Just use the couponcode 'opening' and the discount should be automatically calculated.
The discount's not for customized or whole-sale items


If you're interested in a customized item or if you're a seller and would like to sell my items, please use the contact form to get in touch with me.

Ik zou er een aantrekkelijker tekstje van maken, maar dat komt misschien nog wel.
ipoingtudut

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door trutdelamode » ma 09 feb 2009 22:14

Nope, helemaal mijn eigen stomme schuld :D Ik had het waarschijnlijk iets beter de boel moeten doorlezen en er iets meer tijd aan moeten besteden dan 5 minuten, maar ja, er moest gewoon even wat staan. Normaal, vooral als ik niet hoef te typen, krijg ik juist complimentjes :roll:

Ik heb op papier al een betere tekst, geen Nederlandse woorden dit keer, maar wil het er niet op zetten voordat het perfect is :D

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door poing » ma 09 feb 2009 22:19

Waarom doe je hem eigenlijk in het Engels, als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
ipoingtudut

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door trutdelamode » ma 09 feb 2009 22:58

Omdat ik al een paar maanden mijn sieraden verkoop op 'grote' websites, en al mijn klanten, op een na, waren afkomstig uit het buitenland en de meeste mensen die me volgen op blogs enzo komen ook uit het buitenland, dus engels was eigenlijk de meest logische keus.

Gebruikersavatar
Crearen
Bead Believer
Berichten:240
Lid geworden op:ma 15 mei 2006 21:56
Locatie:Ten Boer (groningen)
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door Crearen » di 10 feb 2009 22:34

Mooie professionele site...prachtige foto's van je sieraden...
Maar 1 piepklein dingetje....ik vindt je omschrijving van je sieraden wat overdreven...mag ik dat zeggen?
bijvoobeeld; in deze zin komt 3x het woord gorgeous voor.
A trendy necklace with a gorgeous 4 cm pendant featuring a gorgeous art-image and a gorgeous assortment of blue ...........

Ik vindt een korte omschrijving van gebruikte materialen mooier. Mensen die je sieraad kopen vinden het waarschijnlijk zelf al gorgeous genoeg.......
Maar zoals ik zei...piepklein zeurtje van mijn kant.

Gebruikersavatar
Mirjam Borger
Bead Addict
Berichten:2170
Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door Mirjam Borger » di 10 feb 2009 22:46

Ik weet niet of het aan mijn computer ligt, maar als ik op 'shop' klik krijg ik een grote foutmelding waarbij ik alleen op 'ok' kan klikken en daarna is je hele website weg :(

Maar de eerste indruk van je website is zeker positief :D Ziet er mooi uit!!

Persoonlijk zou ik de tekst op de homepage in één lettergrootte houden, zodat het wat rustiger eruit ziet. (Het stukje van 'I love making customized...' zou ik dan in een kleiner lettertype doen)

Gebruikersavatar
CreaCorina
Bead Fanatic
Berichten:1955
Lid geworden op:vr 08 feb 2008 20:58
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door CreaCorina » wo 18 feb 2009 19:07

Mooie website!
Groetjes van Corina

Afbeelding

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door trutdelamode » ma 08 jun 2009 14:09

Er staan ondertussen veel meer sieraden op de site, en hij heeft een make-over gekregen dus ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden :)

[quote="Crearen"ik vindt je omschrijving van je sieraden wat overdreven...mag ik dat zeggen?[/quote]
Haha, tuurlijk :) Ik wet dat het zo is hoor, en voel me totaal niet aangevallen.........het is gewoon zo dat ik een Australische vriendin heb omgekocht met een ketting om voor mij omschrijvingen in elkaar te zetten. Zij is nou eenmaal een zeeeeeeeeer enthousiast persoontje en ik ben gewoon te lui om her en der wat woorden weg te halen :)

Mirjam: ik heb gehoord dat dat zou kunnen komen door bepaalde anti-virusprogramma's :( Geen idee hoe het werkt

En bedankt voor de tip, heb er met de make-over zeker rekening mee gehouden

en bedankt Corine :D

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door Sandra » ma 08 jun 2009 14:23

Ikzelf krijg nu ook foutmelding....De website kan niet worden geopend. De bewerking is afgebroken.

Verder springt het menu soms weg van de knoppen zeg maar...

Ik heb snel gekeken hoor, mooie creaties, maar dacht laat ik die 2 dingen snel melden, want het is zonde om mooie creaties te showen via site die niet goed werkt. :oops:

Bij de startpagina wordt de tekst 'Welcome to Colorsofmyworld!!!!!!' trouwens niet goed getoond, alsof de rij ervoor te klein is.

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door trutdelamode » ma 08 jun 2009 14:46

Ik heb net even gekeken en volgens mij komt het door internet explorer, met mozilla firefox werkt ie namelijk prima en valt de tekst niet weg :? Ik ga maar even kijken of iemand me kan helpen, is niet de bedoeling dat mensen die toevallig explorer gebruiken de site niet kunnen openen.
Bedankt voor het vertellen :)

Edit: huh, om de een of andere reden doet 'ie 't bij mij nu wel

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door Sandra » ma 08 jun 2009 14:55

Nu gaat het ook goed bij me. Moet wel zeggen dat ik al ringen had bekeken en nog een categorie geloof ik, en toen pas bij 3de ineens fout ging, weet niet meer precies. Nu meerdere pagina's bezocht en blijft het wel goed gaan.

Is het trouwens niet 'n idee andere domeinnaam te nemen voor je site, bv Colorsofmyworld ? Aangezien die heel anders is dan trutdelamode...

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door trutdelamode » ma 08 jun 2009 15:02

Colorsofmyworld was zowel bij .com als .nl bezet :( Trutdelamode leek me nog enigzins logisch aangezien ik dat overal als naam gebruik en colorsofmyworld als naam van m'n winkel.

Ik ga gewoon de volgende keer dat ik moet betalen kijken of ik 'm dan alsnog kan veranderen

Ik snap er werkelijk waar helemaal niks van :( Alles werkt prima met FF, waarom dan ook niet gewoon met IE? Af en toe word ik er gek van :cry:

Gesloten