*UPDATE* 23-10 Nu ook Nederlangdse site :d 10%korting

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gebruikersavatar
Mirjam Borger
Bead Addict
Berichten:2170
Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
Contacteer:
Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door Mirjam Borger » ma 08 jun 2009 17:08

Bij mij werkt de website nu wel goed in internet explorer... Wel raar hoor, ik weet helaas ook niet waaraan het ligt..

Verder mooie website en mooie sieraden :D

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door Haematodipsia » vr 12 jun 2009 11:33

Ik vind dat je mooie dingen maakt, zeker geschikt voor bijvoorbeeld dawanda en etsy maar daar zat je al zeker?

De domeinnaam viel mij ook meteen op, dat is wel jammer. colorsofmyworld.nl of .com hebben nochtans geen site dus misschien toch proberen ze te pakken te krijgen.

Ik vraag me ook af of je toestemming hebt oor het gebruik van die tekeningen in je juwelen? Vast wel hoor maar ik wilde je maar waarschuwen, zeker in Amerika vinden ze het niet grappig anders en er hebben meerdere mensen hun shop moeten sluiten om dit soort redenen.

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door trutdelamode » vr 12 jun 2009 21:21

Blijkbaar zat er een of ander foutje in de versie van Joomla die ik gebruikte icm met IE, maar blijkbaar heb ik het zonder dat ik het wist weten op te lossen :)

Ik zit op Dawanda, maar nog niet op Etsy :( Ik wil wel, maar aangezien ik niet van plan ben speciaal daarvoor een creditcard te nemen kan dat nog wel even zo blijven.
Ugh, da's balen :( Bij het verlengen van mijn domein maar even kijken of ik toch nog over kan stappen.

En yup, zover ik weet doe ik alles volgens de regeltjes :) Sommige plaatjes, zoals van John Tenniel hebben geen auteursrechten meer erop zitten en andere plaatjes koop ik bij winkeltjes in de vorm van freubelsheets voor 3d-knippen enzo, vooral bij dat nieuwe piramideknippen hebben leuke plaatjes gauw de juiste afbeelding voor een ketting. De kleine plaatjes is vaak goed zoeken naar mini's en preview plaatjes en dan bijknippen :p

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door sanegdokter » za 13 jun 2009 12:41

Zou je je onderschrift nog even willen aanpassen? Je mag namelijk geen reclame maken in je onderschrift...dit vindt je overigens in het regelement. :wink: :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Saga Suus
Bead Producer
Berichten:1024
Lid geworden op:zo 07 jun 2009 17:01
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door Saga Suus » za 13 jun 2009 15:15

Mooie site en wow, wat maak je prachtige sieraden! Wat ik persoonlijk wel een nadeel vind is dat je moet inloggen om te kunnen bestellen. Dit weerhoudt veel klanten en dat is zonde.

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door trutdelamode » za 13 jun 2009 17:03

Onderschrift is aangepast, sorry, dat had ik over het hoofd gezien.

En registreren hoeft niet, dat heb ik uitgezet :P De info die je moet invullen is helaas standaard, maar dat is alleen voor de verzending, hij registreert niet automatisch hoor :)

Gebruikersavatar
Saga Suus
Bead Producer
Berichten:1024
Lid geworden op:zo 07 jun 2009 17:01
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door Saga Suus » za 13 jun 2009 21:39

Aaaaah oke. Ik had namelijk hiervoor een hele andere site dan ik nu heb en daar moest je een account aanmaken als klant en ik merkte dat dit mensen tegenhield vandaar mijn opmerking.

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: Hij gaat officieel morgen pas open, maar.......

Bericht door trutdelamode » di 07 jul 2009 11:05

Er stond nog wel iets van een usermenu, misschien was dat het?

Ik ben trouwens begonnen met het maken van een hele nieuwe 'lijn' sieraden, minder geknoei met plaatjes en giethars en meer de romantische kant van mezelf zeg maar :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Geen idee waarom de previews het niet doen, maar wanneer je erop klikt doen ze het wel :)

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: *UPDATE* 22-09 4 Nieuwe sieradenlijnen...

Bericht door trutdelamode » di 22 sep 2009 14:57

Ik had een aantal nieuwe 'lijnen' bedacht voor de craftymarkt van afgelopen zondag, maar helaas vonden mensen het blijkbaar te duur om mee op een markt te gaan staat :( Ik kan er helaas ook niet zoveel aan doen dat ik óf spullen maak waarmee ik lang bezig ben, óf spullen maak van duur materiaal, maar ja...............nu heb ik weer van alles voor mijn website :D

Vintage koperen hartjes gecombineerd met lichte zalmkleurige tjechische facetkralen.
Afbeelding

Roze cat-eye glaskralen gecombineerd met 8mm bolletjesketting, metalen bedeltjes en een krijs van volgens mij rozenkwarts :D Weet niet 100% zeker wat het is, maar ik vond ze zo mooi...
Afbeelding

Armband gemaakt van echte turquoise kralen van 12mm, bijpassende witte 12mm keramieke kralen, houten kralen en tjechische glaskralen in verschillende tinten turquoise en wit.
Afbeelding

Een combinatie van 3 rijen tjechische glaskralen in verschillende tinten roze en een rij houten kralen, met elkaar verbonden dmv linten.
Afbeelding

Vooral de laatste 3 ga ik proberen in zoveel mogelijk verschillende kleurcombinaties te gaan leveren aangezien ik ze zelf erg leuk vind en er ook redelijk wat complimenten over krijg. De hartjes armband ook, maar aangezien de bedeltjes vintage zijn heb ik er helaas niet zoveel :(

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: *UPDATE* 22-09 4 Nieuwe sieradenlijnen...

Bericht door De Sierkip » di 22 sep 2009 18:51

Vind ze allemaal erg mooi!! De derde is het meest favoriet. :(L) Vind de kleurencombi van zachtroze met hout ook heel geslaagd!! :applaus:

Cariina-
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:do 20 dec 2007 20:48
Locatie:Bilthoven
Contacteer:

Re: *UPDATE* 22-09 4 Nieuwe sieradenlijnen...

Bericht door Cariina- » di 22 sep 2009 20:54

even voor je domeinnamen.

Ik heb net gekeken op een website waarbij ik erachter kan komen of ze bezet zijn of niet...
Maar colorsofmyworld.nl is volgens die informatie gewoon vrij? De .com versie is bezet.
Dusch, snel registreren! =]

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: *UPDATE* 22-09 4 Nieuwe sieradenlijnen...

Bericht door trutdelamode » za 26 sep 2009 16:20

Bedankt Simone :D

Oh, dat klinkt op zich goed, beetje balen alleen dat ik tot eind februari aan trutdelamode vastzit :( Ik zal wel even bij mijn host gaan informeren of ik op de een of andere manier nu al een verlenging van m'n site kan regelen en zou kunnen overstappen op die domeinnaam.

Cariina-
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:do 20 dec 2007 20:48
Locatie:Bilthoven
Contacteer:

Re: *UPDATE* 22-09 4 Nieuwe sieradenlijnen...

Bericht door Cariina- » zo 27 sep 2009 20:22

Overstappen kan je altijd, maar je moet alleen opletten dat niet iemand anders snel die naam inpikt.

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: *UPDATE* 22-09 4 Nieuwe sieradenlijnen...

Bericht door trutdelamode » ma 03 mei 2010 16:01

Cariina: ik heb het nog even nagevraagd vlak voor ik mijn contract moest vernieuwen, maar blijkbaar is er toch iets met colorsofmyworld. Ik wil een.com site, en dat kon daarmee niet :( Iemand anders heeft vast nog de rechten ofzo.

En wat nieuwe sieraden na een zeeeeeeeeeeer lange tijd afwezig geweest te zijn :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: *UPDATE* 22-09 4 Nieuwe sieradenlijnen...

Bericht door trutdelamode » zo 23 mei 2010 21:15

Er staan weer een heleboel nieuwe spullen op de Dawanda http://en.dawanda.com/shop/trutdelamode en zodra ik 30 volgers heb op mijn blog http://trutdelamode.blogspot.com host ik een give-away waarbij een erg leuk sieraad te winnen is :D Zorg dus dat je langskomt en het doorverteld.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ze komen uiteraard ook op mijn website te staan, maar ik heb daarvoor nog geen tijd gehad.

Gesloten