eindelijk eigen site

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Amie
Bead Producer
Contacteer:
eindelijk eigen site

Bericht door Amie » zo 08 feb 2009 15:20

Ik ben de laatste paar weken heel veel bezig geweest met mijn eigen site te maken. Het begint nu eindelijk ergens op te lijken. Ik heb de meeste sieraden er nu op staan.
Dit is het adres van mijn site:

http://amiesieraden.iland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Amie

Ellen
Bead Monster

Re: eindelijk eigen site

Bericht door Ellen » zo 08 feb 2009 15:28

Mooie site, mooie sieraden... :applaus: , alleen je foto's misschien nog wat proberen helderder te krijgen. Bij sommige is het net alsof er een heel dun waasje overhangt :oops: :wink:
Groetjes Ellen.

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » zo 08 feb 2009 15:41

Mooie site, frisse kleuren. :applaus: Ben het met Ellen eens over de foto's. Ook zou ik de "koopknop" onder Verkocht weghalen. En op je openingspagina Kijkt u rustig rond: "Kijkt" met een hoofdletter en ik denk dat het "sieraad dat perfect bij u past" is, i.p.v. "die perfect bij u past". Ik zou ook amiesieraden met een hoofdletter doen, maar misschien heb je bewust voor een kleine letter gekozen? Verder erg leuke sieraden voor leuke prijzen!!

Veel succes met je site!!

Groetjes, Simone

Amie
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Amie » zo 08 feb 2009 15:53

Bedankt voor de tips.
Ik heb de hoofdpagina gelijk aangepast :D .
Ik heb pas een nieuwe fotocamera gekocht, dus mijn nieuwe sieraden staan al wel goed op de foto. Ik moet er soms alleen nog achter komen hoe de belichting precies werkt. Ik probeer de slechte foto's snel te veranderen.
De 'kopen' knop, kan ik helaas niet weghalen, dit zit namelijk standaard op de site. Dat vind ik zelf ook erg jammer, maar ik probeer zo duidelijk mogelijk aan te geven dat de sieraden verkocht zijn.
Maar heel erg bedankt voor de tips.
Groetjes Amie

Gesloten