Mijn zelfgemaakte site
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Hoi ben net mn eigen site begonnen met zelfgemaakte sieraden: http://www.poehaha.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heel wat afgephotoshopt dus hoop dat jullie t mooi vinden!
- Frutsels
- Bead Interested
- Contacteer:
Re: Mijn zelfgemaakte site
Zelf ook helemaal de html geschreven? Leuk hoor. En idd, maak je alleen oorbellen? Vind ze wel een beetje prijzig eigenlijk, 17 euro voor een paar oorbellen vind ik best veel... Maar goed, dat is heel persoonlijk natuurlijk, ik draag ook eigenlijk nooit oorbellen 
Heel veel succes met je winkeltje!
Groetjes Jantina

Heel veel succes met je winkeltje!
Groetjes Jantina

- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ziet er leuk uit, maar ik vind de oorbellen ook flink prijzig.
Groetjes, Marjan
-
- Bead Chatter
Erg mooie site!!
Heel compleet en professioneel. Vind de oorbellen mooi, maar idd een beetje prijzig. Maar misschien heeft dat met de swarovski materialen te maken?
Veel succes met je site!!
Groetjes, Simone

Veel succes met je site!!
Groetjes, Simone
Ziet er goed en mooi uit.
Ikvind je oorbellen erg mooi, en denk idd dat de prijs komt door de duurdere materialen die je gebruikt hebt.
Ben benieuwd naar je overige creaties

Ikvind je oorbellen erg mooi, en denk idd dat de prijs komt door de duurdere materialen die je gebruikt hebt.

Ben benieuwd naar je overige creaties

Groetjes Ellen.
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Ben onder de indruk hoor
echt mooi
Vind je oorbellen niet prijzig trouwens

Vind je oorbellen niet prijzig trouwens

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Ik ben heel blij dat jullie het leuk vinden! De prijzen liggen inderdaad iets hoger doordat ik inderdaad duurdere materialen gebruik (o.a. Swarovski!!) en heb hiervoor gekozen omdat ik vind zelf dat je dit echt aan de materialen ziet! Verder ben ik inderdaad eerst begonnen met oorbellen, maar ik ben nu al bezig met kettingen (met o.a mooie swarovski baroque hangers.!!) en er komen ook binnenkort armbanden en key chains aan! Nogmaals bedankt voor de reacties en leuke ideeen zijn altijd welkom!!
Groetjes, Joyce
Ik ben heel blij dat jullie het leuk vinden! De prijzen liggen inderdaad iets hoger doordat ik inderdaad duurdere materialen gebruik (o.a. Swarovski!!) en heb hiervoor gekozen omdat ik vind zelf dat je dit echt aan de materialen ziet! Verder ben ik inderdaad eerst begonnen met oorbellen, maar ik ben nu al bezig met kettingen (met o.a mooie swarovski baroque hangers.!!) en er komen ook binnenkort armbanden en key chains aan! Nogmaals bedankt voor de reacties en leuke ideeen zijn altijd welkom!!
Groetjes, Joyce
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik ben erg benieuwd naar de sieraden waar je nu mee bezig bent. Wel showen op het forum!
Groetjes, Marjan