www.crea-corner.com
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Fanny
- Bead Fan
- Contacteer:
www.crea-corner.com
In een nieuw jasje en eindelijk een droom in werkelijkheid haha, vanaf vandaag ook een webwinkel voor afgewerkt sieraden en servetcreaties.
Dankzij de verbouwingen thuis geen tijd om te maken maar er ligt hier zoveel dat ik nu eindelijk mijn stoute schoenen heb aangetrokken en dus een maand bezig ben alles in te brengen, jammergenoeg niet alle kettingen erop maar ik kan nu wel al beginnen)))))
Al is het maar dat de mensen zien wat ik maak.
Dus bij deze http://www.crea-corner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Indien iemand een linkruil wil doen kan je altijd een mail sturen naar me))))
Fanny
Dankzij de verbouwingen thuis geen tijd om te maken maar er ligt hier zoveel dat ik nu eindelijk mijn stoute schoenen heb aangetrokken en dus een maand bezig ben alles in te brengen, jammergenoeg niet alle kettingen erop maar ik kan nu wel al beginnen)))))
Al is het maar dat de mensen zien wat ik maak.
Dus bij deze http://www.crea-corner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Indien iemand een linkruil wil doen kan je altijd een mail sturen naar me))))
Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))
Re: www.crea-corner.com
Ik vind je site er prachtig uitzien. Mooie creaties ook! Veel succes met je site!
Groetjes Els,
-
- Bead Chatter
Hele mooie site heb je!! En wat een mooie sieraden!!
Veel succes ermee, maar dat zal vast gaan lukken!!
Groetjes, Simone

Groetjes, Simone
Het ziet er mooi uit!
Heel veel succes gewenst! Ik ga ook weer beginnen met spullen maken, heb geen voorraad meer. Ik kies er voorlopig voor om het in te brengen in (2) winkels. Maar misschien waag ik ook ooit de stap nog eens...

- Vita
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Proficiat met je mooi site. Heel sfeervol en duidelijk. En er staan erg mooie creaties op! 

- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Prachtige site,met dito creaties
Heel veel succes ermee!
Heel veel succes ermee!
Groetjes van Corina