jeanette-jewels

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Jeanette
Bead Producer
Contacteer:
jeanette-jewels

Bericht door Jeanette » za 10 jan 2009 21:48

hallo allemaal,
Ik ben deze week hard bezig geweest om mijn sieraden ook eens online te zetten. Niet voor de verkoop ofzo, maar mensen vragen zo vaak wat ik nou allemaal maak en op deze manier kan ik het makkelijk laten zien!
Ik heb gekozen voor een site via freewebs, ondanks de reclame, maar een echte site is nu voor mij nog teveel van het goede.
Na veel gepruts heb ik wel de foto's en netjes opstaan inclusief vergrotingsmogelijkheid. Ik had alleen bij photobucket heel netjes alle namen en beschrijvingen ingevuld en die krijg ik nu dus niet te zien. Iemand nog tips hiervoor? Als ik ze in de site zelf erbij wil zetten, zit ik iedere keer met een dubbele regelafstand die ik niet weg krijg (dat kost dus ontzettend veel onnodige ruimte... :? )
Verdere op- of aanmerkingen zijn ook van harte welkom!
het adres:
http://jeanette-jewels.webs.com
Groetjes Jeanette

marindasnippe
Bead Dreamer
Contacteer:

Re: jeanette-jewels

Bericht door marindasnippe » za 10 jan 2009 22:41

ziet er prima uit!! wat betreft de dubbele regelafstand... heb zelf ook een freewebs site en mijn broertje gaf mij als tip dat je dan het beste de tekst in Word kan typen en dan kan kopieren naar freewebs... hoop dat je hier wat aan hebt :D

Hannelies
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Hannelies » zo 11 jan 2009 09:04

Mooie website, overzichtelijk ook. Niks mis mee hoor! :-) Jammer inderdaad dat de onderschriften niet te zien zijn.

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » zo 11 jan 2009 10:18

Mooie site, hoor!! Netjes en overzichtelijk. Ik zie ook geen onderschrift en toen ik op Links klikte kreeg ik een errormelding... :( Je hebt er al lekker veel opstaan!! Hoeveel tijd heeft het je nu ongeveer gekost om dit zover te krijgen, als ik vragen mag?

Groetjes, Simone

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 11 jan 2009 12:02

Netjes :D
Smaken verschillen, maar het enige minpuntje vind ik wel dat ik het donkerblauw wat minder bij de overige kleuren vind passen, terwijl ik die kleuren wel heel leuk vind samen ;)

Een aantal sieraden kwamen me bekend voor :lol: zal ik nog een link naar je website plaatsen in plaats van alleen je naam :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

[D]a.n.a.
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door [D]a.n.a. » zo 11 jan 2009 12:55

Leuke site! netjes en erg overzichtelijk. Wat betreft het onderschrift, denk ik dat je dat handmatig in moet vullen. Waarschijnlijk is het alleen mogelijk om het plaatje te gebruiken. Wat ik zelf altijd erg belangrijk vind, is dat als je op de foto drukt deze verschijnt in een nieuw venster. Sommige bezoekers zouden bijvoorbeeld je sieraad kunnen wegklikken en daarbij vergeten dat ze je site verlaten, voor de rest een prima site!! :D

CreaCorina
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door CreaCorina » ma 12 jan 2009 12:17

Overzichtelijke,leuke website
Groetjes van Corina

Afbeelding

Jeanette
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jeanette » ma 12 jan 2009 12:19

Dankjewel allemaal.
Met dat onderschrift in Word ga ik zeker proberen!
Smaken verschillen, maar het enige minpuntje vind ik wel dat ik het donkerblauw wat minder bij de overige kleuren vind passen, terwijl ik die kleuren wel heel leuk vind samen

Een aantal sieraden kwamen me bekend voor zal ik nog een link naar je website plaatsen in plaats van alleen je naam
Ja dat blauwe is van de standaard pagina's voor links ed in freewebs. Kan ik niet veranderen. Misschien ga ik zelf de pagina's nog maken in plaats van die standaard te gebruiken.
En je mag de link toevoegen :D

@Simone: De site bouwen heeft wel eventjes geduurd, maar meer ook omdat ik nog alle foto's moest maken... En omdat ik per sé die uitvergroot mogelijkheid wilde voor de foto's kost het een paar uurtjes kopieer en plak werk.
Groetjes Jeanette

Gesloten