Specialesieraden.nl vernieuwd

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
Lenny
Bead Believer
Berichten:203
Lid geworden op:wo 21 dec 2005 22:43
Locatie:Lelystad
Contacteer:
Specialesieraden.nl vernieuwd

Bericht door Lenny » vr 02 jan 2009 19:10

Dag allemaal,

Mijn provider Lycos houdt er mee op en ik kreeg een aanbieding om over te stappen naar een ander. Helaas werd mijn webshop niet meer ondersteund, dus heb ik mijn website moeten veranderen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:
http://www.specialesieraden.nl

Mijn lijst met links is niet meer correct, ik ben een nieuwe aan het maken. Mocht je links willen uitwisselen, stuur me dan even een PB.


groetjes,

Lenny
Sinds ik moeder ben heb ik wat minder tijd voor mijn hobby, maar het blijft kriebelen!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Specialesieraden.nl vernieuwd

Bericht door Sandra » vr 02 jan 2009 19:17

Hele mooie site, netjes. Vraag me alleen af of het niet mogelijk is de google reclame weg te halen, bv te kiezen voor betaalde versie. Vind het persoonlijk beetje zonde, bij zo 'n nette site.
Zou je trouwens misschien naar CreaDream (http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) kunnen verwijzen? Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Emberlynn
Bead Lover
Berichten:433
Lid geworden op:do 18 nov 2004 20:28
Locatie:Cuijk
Contacteer:

Re: Specialesieraden.nl vernieuwd

Bericht door Emberlynn » vr 02 jan 2009 20:12

Ik ben het met Sandra eens. Je site is erg mooi, rustig en duidelijk, mooie foto's ook en duidelijke voorwaarden. Dus wel jammer van de reclame.
Succes ermee!
Groetjes Emberlynn

Gebruikersavatar
[D]a.n.a.
Bead Discoverer
Berichten:39
Lid geworden op:za 07 jul 2007 11:38
Contacteer:

Re: Specialesieraden.nl vernieuwd

Bericht door [D]a.n.a. » vr 02 jan 2009 21:45

Ik vind je site erg mooi en ik vermoed dat de advertenties van google door jou zelf zijn geplaatst om meer inkomsten te genereren. Ze storen mij totaal niet, maar je zou ze misschien onderaan je pagina kunnen plaatsen...

Gebruikersavatar
Lenny
Bead Believer
Berichten:203
Lid geworden op:wo 21 dec 2005 22:43
Locatie:Lelystad
Contacteer:

Re: Specialesieraden.nl vernieuwd

Bericht door Lenny » za 03 jan 2009 12:33

Ha dames,

De advertenties staan er juist heel bewust! Ik verdien er namelijk goed mee, meer dan met de verkoop van mijn sieraden. Op die manier kan mijn website kosteloos draaien. Ook de plek, bovenaan de pagina, is bewust gekozen.

:D

groetjes,

Lenny
Sinds ik moeder ben heb ik wat minder tijd voor mijn hobby, maar het blijft kriebelen!

Gebruikersavatar
Emberlynn
Bead Lover
Berichten:433
Lid geworden op:do 18 nov 2004 20:28
Locatie:Cuijk
Contacteer:

Re: Specialesieraden.nl vernieuwd

Bericht door Emberlynn » za 03 jan 2009 12:42

Leuk dat je er goed mee verdient!
Toch vind ik het zelf echt altijd heel storend; sorry! Maar ik snap het dan wel hoor :wink:
Groetjes Emberlynn

Gebruikersavatar
CreaCorina
Bead Fanatic
Berichten:1955
Lid geworden op:vr 08 feb 2008 20:58
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: Specialesieraden.nl vernieuwd

Bericht door CreaCorina » za 03 jan 2009 13:56

Mooie overzichtelijke site
Groetjes van Corina

Afbeelding

Gebruikersavatar
Kaloni
Bead Interested
Berichten:182
Lid geworden op:zo 17 aug 2008 16:03
Locatie:Tilburg

Re: Specialesieraden.nl vernieuwd

Bericht door Kaloni » za 03 jan 2009 16:34

De ads storen mij in t geheel niet (had er gewoon overheen gescrolld, maar dat komt wrs doordat ik nog een kleine monitor heb :wink: ). Mooie frisse site en geweldig leuke sieraden :(L) maak je!
Groetjes,
Karin

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: Specialesieraden.nl vernieuwd

Bericht door De Sierkip » za 03 jan 2009 16:47

Mooie site!! Rustig, overzichtelijk en mooie sieraden! De advertenties vind ik niet storend, ze vielen mij ook niet echt op.

Succes ermee!!

Groetjes, Simone

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Specialesieraden.nl vernieuwd

Bericht door Mar-JoYa » zo 04 jan 2009 14:50

Overzichtelijk, duidelijk, zonder saai te worden. Goede foto's. Reclame stoort mij ook niet, ben wel nieuwsgierig naar hoe het werkt ;)

klein foutje: bij contact: Hiervoor wordt € 2,50 Euro verzendkosten
maar in de algemene voorwaarden: Bij eventuele verzending van sieraden bedragen de verzendkosten € 2,-. 8)

Heel persoonlijk vind ik de schaduw onder "handgemaakt met glasparels, kristal en liefde" in je titelfoto jammer, zonder was het net even strakker geweest, maar misschien werd het geheel je wat te strak ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Dorith
Bead Intelligent
Berichten:1429
Lid geworden op:zo 10 aug 2003 19:24
Locatie:Lelystad
Contacteer:

Re: Specialesieraden.nl vernieuwd

Bericht door Dorith » zo 04 jan 2009 15:11

Ik vind je site heel erg mooi! Altijd al gevonden :wink: Kijk ik verkeerd of klopt het dat je geen geastenboek (meer) hebt? Ik wil wat schrijven!! [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Specialesieraden.nl vernieuwd

Bericht door Sandra » zo 04 jan 2009 15:12

je hebt de reclame dan wel heel netjes erin gewerkt want mijn 1ste indruk was dat het je eigen menu was. levert wel lekker geld op als meer mensen erin trappen. ;)

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Re: Specialesieraden.nl vernieuwd

Bericht door Haematodipsia » zo 04 jan 2009 17:36

Ik had hier al gelezen over de reclame maar moest toch eens goed kijken waar die stond. Ik vind het mooi ingeblend in het geheel en het stoort me dus ook niet.

Gesloten