Dreamjewels; site

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Lysanne
Bead Discoverer
Contacteer:
Dreamjewels; site

Bericht door Lysanne » za 20 dec 2008 19:42

Hallo allemaal,

Ik maak sinds 2006 sieraden en omdat ik erg veel maakte en zelf lang niet alles draag, heb ik besloten om via internet te verkopen. Ik heb al verschillende sites gehad. Ik heb nu ongeveer een jaar een site waar ik tevreden mee ben; de foto's kunnen er duidelijk op en je kunt zelf het uiterlijk bepalen. Deze week heb ik mijn site helemaal vernieuwd en ik ben nieuwsgierig wat jullie er van vinden. Dus neem een kijkje en reacties/tips zijn altijd welkom :wink: Wie weet zit er een leuk sieraad voor je bij :wink:
http://dreamjewels.websitemaker.nl/dreamjewels

Groetjes Lysanne

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Re: Dreamjewels; site

Bericht door Mar-JoYa » zo 21 dec 2008 09:10

Mooie overzichtelijke site, goede kleurcombinatie :thumb:
Mis alleen de afmetingen ;) Achter een aantal sieraden zag ik een sterretje staan, maar kon zo niet de uitleg er van vinden......

(aangezien we eigenlijk allemaal zelf sieraden maken hier denk ik alleen niet dat je aan ons veel verkoopt :mrgreen: :wink: )
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Kikkertje
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Kikkertje » zo 21 dec 2008 11:39

Mooie site hoor. En je maakt mooie dingen. Ik ben trouwens erg blij dat je voor de naam van je website voor de engelse vertaling hebt gekozen ... :wink: : mijn website heet namelijk Droomjuweeltjes.
Groetjes, Marjan

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » zo 21 dec 2008 11:40

Mooie site, zeg!! :applaus: Rustig en overzichtelijk. En wat heb je er al veel opstaan!! En je bent niet duur! Ik zou idd de maten er nog bijzetten. Heel goed dat je zo'n voorbeeld bij het bestellen hebt gezet. Dat maakt het goed duidelijk. Mijn complimenten, hoor! Veel succes met je site en de verkoop. En natuurlijk veel plezier in het kralen! :D

Groetjes, Simone

Gesloten