Mijn webwinkeltje

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Romana
Bead Fanatic
Contacteer:
Mijn webwinkeltje

Bericht door Romana » za 29 nov 2008 10:15

Hoi,
Ik ben voor het eerst begonnen met een webwinkeltje. Ik heb eerst nog niet genoeg geld om een echt site te hebben, dus vandaar een gratis site. Ik zou graag van jullie willen horen of het goed is of dat er misschien nog wat aan veranderd kan worden! :D Ik heb nog niet al mijn sieraden erop staan, maar dat komt nog.

Alvast dank jullie wel!

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/BeadsZ" onclick="window.open(this.href);return false;
Liefs Romana

De Sierkip
Bead Chatter

Re: Mijn webwinkeltje

Bericht door De Sierkip » za 29 nov 2008 10:42

Leuke site!! Mooie kleuren en overzichtelijk. Alle foto's in dezelfde stijl. Vind alleen de achtergrond van Herfst wel mooi, maar de armbanden komen minder tot zijn recht.
Verder heb je bij Voorwaarden staan dat bestellingen boven de € 100,00 geen verzendkosten hebben, bij Verzendkosten is dit bedrag € 60,00...

Hier en daar zitten nog wat taalfoutjes. :oops:

"Voor elke verzending wordt 2 euro berekent" >>berekend. Ik zou ook bij bedragen één lijn trekken, dus overal een euroteken of nergens en dan het woord euro.

"Ik kreeg veel leuke reacties van mensen om mijn" >>om mij
" heen over de sieraden en hun kwamen met het idee om een site te beginnen." >> zij kwamen met het idee

Bij Verzenkosten nog een tikfoutje: "dan gaat dir volgens tnt-tarief"

Wil niet muggenziften, :oops: maar ik zag dit nu eenmaal en je vroeg meningen. Dus... :wink:
Ik wil zelf ook graag een eigen site, daardoor word ik misschien wel heel kritisch.
Hoop dat je er wat mee kunt. In ieder geval veel succes met je site en de verkoop!!

Groetjes, Simone

Romana
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Romana » za 29 nov 2008 11:56

Vat dit ook alleen maar op als positieve kritiek hoor :D Ben blij dat iemand dit ook even ziet, want ik ben er over heen gekeken :D
Liefs Romana

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » za 29 nov 2008 12:12

Wat Simone zegt, sluit ik me bij aan :)
Het valt mij op dat op sommige foto's lijkt alsof de kralen een beetje vervormen. Een heel duidelijk voorbeeld is de foto van de "set". Een prachtige combi trouwens :D .
Maar op de linkse foto van armband zie je het boeddha hangertje een beetje vreemd, en op de detailfoto zie je zoals ie moet zijn.
En het viel me op bij meerdere foto's.
Wat mensen ook prettig vinden als ze een sieraad van internet bestellen, om de lengte te weten. Is veel werk, maar ja, als je iets verkocht hebt, en het weer terugkrijgt omdat het niet goed past, is het ook zonde toch??
Succes ermee :!:
Groetjes Ellen.

Romana
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Romana » za 29 nov 2008 18:27

Heb de dingen veranderd :D Ben blij met jullie commentaar. Ellen: dat de kralen wat vervormen ligt aan mijn camera, ik kan dat helaas op dit moment niet anders doen :(
Liefs Romana

Love-beadies
Bead Producer

Bericht door Love-beadies » vr 05 dec 2008 15:03

Ik vind je site erg mooi en overzichtelijk.
Het is ook fijn dat gewoon alles het doet waar je ook op klikt.
Dus ga zo door!
Groetjes Ilona

Romana
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Romana » za 06 dec 2008 18:25

Dank je wel voor je leuke reactie! :D
Liefs Romana

pino
Bead Interested

Bericht door pino » za 06 dec 2008 19:14

Leuke site.
Een paar dingetjes, je schrijft bij je welkom "reacties van mensen om mijn heen", volgens mij moet dat zijn "om mij heen. Verder heb je bij je armbanden de tekst "zijn met de handgemaakt" en bij de kettingen "zijn met de hand gemaakt". Bij de andere dingen, mobielhangers, setjes e.d. heb je niks staan. Misschien is het mooier om te zeggen "alle sieraden zijn handgemaakt".
Je maakt mooie :applaus: sieraden en ik wens je veel suc6 met verkopen.

Groetjes Mirjan
Sieraden maken is zeeeeer verslavend!!!!!

Gesloten