Bijou-Evita
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Ik heb ook maar een website gemaakt.
Hij is nog niet af, wordt telkens nog aan gewerkt en artikelen bij gezet.
Maar het is een begin.
Het is http://www.Bijou-Evita.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hij is nog niet af, wordt telkens nog aan gewerkt en artikelen bij gezet.
Maar het is een begin.
Het is http://www.Bijou-Evita.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Evita
Re: Bijou-Evita
Hoi Evita,
Ik heb je site bekeken, en ik vind je foto's niet allemaal even duidelijk. Kan daarom ook niet zo goed beoordelen, of ik je sieraden heel mooi vind.
De foto's zijn soms wazig, vaak overbelicht, zodat de kleur wegvalt. En ik weet dat heel moeilijk is hoor, om sieraden mooi op de foto te zetten. Ik ben er zelf ook geen ster in. Maar het zou je site wel ten goede komen.
Veel succes ermee, ik hoop dat het je wat opgaat leveren.

Ik heb je site bekeken, en ik vind je foto's niet allemaal even duidelijk. Kan daarom ook niet zo goed beoordelen, of ik je sieraden heel mooi vind.
De foto's zijn soms wazig, vaak overbelicht, zodat de kleur wegvalt. En ik weet dat heel moeilijk is hoor, om sieraden mooi op de foto te zetten. Ik ben er zelf ook geen ster in. Maar het zou je site wel ten goede komen.
Veel succes ermee, ik hoop dat het je wat opgaat leveren.

Groetjes Ellen.
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Het is natuurlijk fijner om hele blije reacties te krijgen
maar ben niet echt enthousiast over je site, het is natuurlijk altijd een kwestie van smaak, maar vind de letters niet zo goed leesbaar. Diversen in het menu, zou ik gewoon setjes noemen omdat het daar over gaat. De ogen boven aan je site vind ik best mooi hoor, maar zou ze niet als "titelbalk" gebruiken, het gaat over sieraden, die zou ik dan daar ook gebruiken. Verder vind ik er geen eenheid in de site qua kleursamenstelling.......... Hoop dat je hier iets aan hebt..... 

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- Biebeltsje
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik sluit me aan bij de vorige twee, vindt het ook erg "onrustig" lijken met die ogen als titelbalk...

- Sylvi@
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ben het wel eens met bovenstaande (opbouwende) kritiek. De ogen erboven kijken je wel heel indringend aan.......of is dat de bedoeling?
Bij diversen zou je beter foto's kunnen plaatsen van de setjes....dit is een heel gezoek zo.
De opzet op zich vind ik wel overzichtelijk. Niet te veel opsmuk enzo...

Bij diversen zou je beter foto's kunnen plaatsen van de setjes....dit is een heel gezoek zo.
De opzet op zich vind ik wel overzichtelijk. Niet te veel opsmuk enzo...
Groetjes Sylvia 

Bedankt voor jullie reacties.
Het is ook nog maar het begin van de een eigen web-site, zoals ik al had geschreven.
Mijn man is een ander programma aan het downloaden, en als dat lukt dan wordt het ook wel beter.
De opmerking dat het onrustig is vind ik niet helemaal kloppen.
Ik heb alle pagina's met een blauwe achtergrond gehouden zodat het rustiger zou zijn.
Als we met het andere programma gaan werken worden er ook nieuwe foto's gemaakt.
Maar we moeten toch wel ergens beginnen, vandaar zo.
Nu kan ik met de opmerkingen die er gemaakt worden meteen iets doen.
De ogen blijven er wel boven staan maar het is de bedoeling dat die wat vervagen en daar Bijou-Evita in komt te staan.
Daar is mijn zoon nog mee bezig.
Het is ook nog maar het begin van de een eigen web-site, zoals ik al had geschreven.
Mijn man is een ander programma aan het downloaden, en als dat lukt dan wordt het ook wel beter.
De opmerking dat het onrustig is vind ik niet helemaal kloppen.
Ik heb alle pagina's met een blauwe achtergrond gehouden zodat het rustiger zou zijn.
Als we met het andere programma gaan werken worden er ook nieuwe foto's gemaakt.
Maar we moeten toch wel ergens beginnen, vandaar zo.
Nu kan ik met de opmerkingen die er gemaakt worden meteen iets doen.
De ogen blijven er wel boven staan maar het is de bedoeling dat die wat vervagen en daar Bijou-Evita in komt te staan.
Daar is mijn zoon nog mee bezig.
Evita
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Mooie site,
ik vind persoonlijk het lettertype een beetje rommelig en moeilijk te lezen..
ik vind persoonlijk het lettertype een beetje rommelig en moeilijk te lezen..
Groetjes Lynn
-
- Bead Producer
- Contacteer:
Bijou-Evita
Mijn eigen site.
Het is nog maar een voorlopige site.
We zijn bezig met een andere maar die is nog niet af.
http://www.Bijou-Evita.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is nog maar een voorlopige site.
We zijn bezig met een andere maar die is nog niet af.
http://www.Bijou-Evita.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Evita
Het zullen misschien kleine details zijn die je inmiddels veranderd hebt, die ik dan niet zie. Behalve de naam in de ogenbalk.
Maar verder zie ik geen veranderingen in de site met vorige keer, dus blijft mijn commentaar hetzelfde.
En ik weet niet of dat aan mijn scherm ligt(de afmetingen), maar ik moet voor iedere foto naar beneden scrollen om de hele creatie te zien. Voor mij is dat een reden om niet lang op zo'n site te kijken, vind ik al gauw te lang duren. Maar misschien hebben anderen daar geen last van hoor
Wederom succes ermee
Maar verder zie ik geen veranderingen in de site met vorige keer, dus blijft mijn commentaar hetzelfde.
En ik weet niet of dat aan mijn scherm ligt(de afmetingen), maar ik moet voor iedere foto naar beneden scrollen om de hele creatie te zien. Voor mij is dat een reden om niet lang op zo'n site te kijken, vind ik al gauw te lang duren. Maar misschien hebben anderen daar geen last van hoor

Wederom succes ermee

Groetjes Ellen.
-
- Bead Chatter
Hoi Evita,
Ik heb de opmerking uit de vorige topic ook even gelezen. Persoonlijk vind ik de ogen bovenaan niet zo mooi
De ogen zijn niet lelijk, maar ik vind het niet mooi op de site. Ik denk dat het daardoor is dat er te weinig ruimte over is, waardoor je moet scrollen om de hele creatie te zien. Dat ben ik met Ellen eens, het is ook jammer van de creatie. De foto's zijn idd nog wat onscherp en soms overbelicht. Maar ik heb begrepen dat je daar nog aan werkt. Ik zag een aantal van je oorbellen die je ook op het forum geplaatst hebt. Ik kan me vergissen, maar de foto's op het forum kwamen mooier/scherper over dan die op je site. Ik ben absoluut geen expert, dus ik zou niet weten waar dat aan kan liggen. Maar misschien kun je er iets mee.
Je hebt er wel lekker veel opstaan!!
Ik heb verder geen moeite met het lettertype. En ik vind het overzichtelijk en wat betreft de kleur ook rustig genoeg. Ik zou ook Diversen met foto's doen, dat is duidelijker. Verder begin je op je site met de aanspreekvorm "u", wat later "je" wordt. Ik zou daar één aanspreekvorm van maken. Ik hoop dat je iets hebt aan mijn opbouwende kritiek.
Veel succes met je site en de verkoop!!
Groetjes, Simone
Ik heb de opmerking uit de vorige topic ook even gelezen. Persoonlijk vind ik de ogen bovenaan niet zo mooi

Je hebt er wel lekker veel opstaan!!

Veel succes met je site en de verkoop!!
Groetjes, Simone
Evita, ik heb je oude topic samengevoegd met je nieuwe topic. Er staat nl dit bovenaan bij de forum regels:
Alvast bedankt voor begrip.
Alvast bedankt voor begrip.
Zoals ik al eerder heb geschreven zijn we met een hele nieuwe website bezig.
Ik was vergeten dat ik het hier al had geplaatst, vandaar dat het er nu 2 keer op staat.
Ik was vergeten dat ik het hier al had geplaatst, vandaar dat het er nu 2 keer op staat.
Evita
Re: Bijou-Evita *vernieuwde website*.
Mijn nieuwe webwinkel staat er op.
Er komen nog veel meer foto's bij maar het begin is er.
Heeft iemand nog een idee???
Er komen nog veel meer foto's bij maar het begin is er.
Heeft iemand nog een idee???
Evita
Hoi Evita! Je site ziet er netjes uit, je hebt dus volgens mij een hoop veranderd sinds de vorige reacties. Je kleurgebruik vind ik erg goed en het lettertype ook! Het enige wat ik je nog kan aanraden is misschien er voor te zorgen dat de ogen maar 1 keer te zien zijn (in mijn browser zie ik 2 keer je ogenbalk). Ik denk dat als je je banner 1 keer laat zien en je pagina tot daar 'afsnijdt' je een mooier geheel hebt. Om je pagina niet leeg te doen lijken kan je altijd het hele zaakje centreren. Toen ik je sieraden ging bekijken zag ik wel dat als je op een foto klikt, de foto buiten het gele vlak valt, misschien kan je daar nog wat aan doen?