nieuwe look website

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:
nieuwe look website

Bericht door flapflap » wo 15 okt 2008 22:34

Ik heb mijn sieradensite in een nieuw jasje gestoken. Wat vinden jullie ervan?

http://www.PAARS.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
~Audrey~

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: nieuwe look website

Bericht door MariekeV » do 16 okt 2008 07:50

Het ziet er mooi en overzichtelijk uit! :D

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: nieuwe look website

Bericht door De Sierkip » do 16 okt 2008 08:14

MariekeV schreef:Het ziet er mooi en overzichtelijk uit! :D
Sluit me hier helemaal bij aan. :applaus: Mooie foto's, alleen jammer dat je niet kunt zien hoe bijv. de kettingen om de hals vallen.

Groetjes, Simone

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Re: nieuwe look website

Bericht door madebyme » do 16 okt 2008 11:43

Sieraden voor het goede doel
PAARS steunt dit geweldige initiatief! (Welk initiatief?) Bij een aantal sieraden op deze site staat vermeld dat de opbrengsten naar een goed doel gaan. Dat betekent dat het volledige aankoopbedrag naar een goed doel gaat (op dit moment is dat de stichting Doe een wens / Make a wish) en dat PAARS de verzendkosten voor haar rekening neemt.

Dit stukje vind ik niet zo, omdat niet duidelijk is wat je bedoelt met 'deze site' in regel 1. Vergeet niet dat de lezer niet weet wat sieraden voor het goede doel is.

Wil je nu zeggen dat je sieraden voor het goede doel steunt of dat je gewoon goede doelen wilt steunen? Je begint over svhgd, en dan zeg je dat het momenteel alleen naar dit doel gaat. Bedoel je dan dat je over een maand zeg maar weer een ander doel zou kunnen kiezen? (wat natuurlijk kan)

Je kan ook het kopje veranderen in 'PAARS steunt goede doelen' oid. En dan uitleggen dat je goede doelen steunt en dat dat momenteel DOE EEN WENS is. (en dan verwijzen naar de site van svhgd)

Heb hoofdpijn, kom er niet helemaal uit hoe ik het moet uitleggen. Denk iig dat je goed duidelijk moet maken wat svhgd is, en dat je duidelijk moet maken dat op JOUW site de opbrengst van SOMMIGE sieraden naar een goed doel gaat, en dat op svhgd ALLE opbrengsten naar doe een wens gaan.

Gebruikersavatar
Vita
Bead Intelligent
Berichten:1279
Lid geworden op:di 27 feb 2007 11:05
Locatie:Gouda
Contacteer:

Re: nieuwe look website

Bericht door Vita » do 16 okt 2008 11:58

Mooi overzichtelijke site.
Ik ben het wel met madebyme eens dat de tekst over svhgd niet helemaal duidelijk zal overkomen bij mensen die er nog nooit van hebben gehoord. Anders kun je misschien even kijken hoe de intro is op de svhgd-site zelf? En Mar Jo-Ya heeft een keer een voorbeeld laten zien hier op het forum over hoe zij op hyves-sites reclame maakt voor svhgd (kon het topic even niet vinden, sorry).
Ander puntje is dat ik in de keuzerijtjes aan de linkerkant van je site nite helemaal snap waarom er af en toe het & teken tussen staat...?
Verder stijlvol en rustig aan de ogen. Mooie foto's ook. Ik vind het leuk dat je eerst alleen een detail ziet en door daar op te klikken pas de gehele ketting.

Gesloten