Sieraden van Hannelies (gewijzigde link)
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik maak al een tijdje sieraden en verkoop ze ook.
Hier een link naar een overzicht. Ik had begrepen dat een link naar je webwinkel niet mag? Zie hier wel anderen die dat wel doen dus hoe zit dat?
Wil je mijn sieraden zien kijk dan op:
http://www.hannelies.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Hannelies
Hier een link naar een overzicht. Ik had begrepen dat een link naar je webwinkel niet mag? Zie hier wel anderen die dat wel doen dus hoe zit dat?
Wil je mijn sieraden zien kijk dan op:
Groetjes,
Hannelies
Laatst gewijzigd door Hannelies op wo 15 okt 2008 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Re: Sieraden van Hannelies
Hoi Hannelies,
Je sieradensite mag je hier gewoon laten zien hoor, het gaat er meer om dat het hier geen reclame dumpplek wordt voor (kralen-)webshops.
Bovenaan je scherm in het gele vlak zie je als het goed is ook dit staan:
Je sieradensite mag je hier gewoon laten zien hoor, het gaat er meer om dat het hier geen reclame dumpplek wordt voor (kralen-)webshops.
Bovenaan je scherm in het gele vlak zie je als het goed is ook dit staan:
Over je webiste: hij laadt bij mij echt super traag, misschien heb je wat te veel grote afbeeldingsbestanden op 1 pagina gezet?Forum regels
~Audrey~
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
wat raar dat ie zo traag is! Bij mij laadt ie supersnel. Ik zal eens proberen de foto's over meerdere pagina's te spreiden. dank voor je reactie. Groetjes, hannelies
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Dank voor je complimentje 
Ik heb nu de foto's meer gespreid.
Kijk maar op:
Hopelijk is ie nu sneller. Op beide pc's (apple) hier thuis doet ie het prima.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Als ie nog steeds zo sloom is, hoor ik dat graag, dan zal ik de foto's nog meer spreiden.
Groetjes,
Hannelies
Ik heb nu de foto's meer gespreid.
Kijk maar op:
Hopelijk is ie nu sneller. Op beide pc's (apple) hier thuis doet ie het prima.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Als ie nog steeds zo sloom is, hoor ik dat graag, dan zal ik de foto's nog meer spreiden.
Groetjes,
Hannelies
Bij mij laadt hij redelijk snel. Er staat een foutje in de tekst op je homepage: boevenaan ipv bovenaan. Ik ga mezelf niet professioneel noemen, maar ik vind het persoonlijk mooier overkomen als alle foto's op de zelfde manier gemaakt en bewerkt zijn. Dus allemaal op een witte/houte achtergrond, of allemaal rond een halsje.. En wat betreft honden en kattenbandjes. De haren van het diertjes gaan tussen de elastiek komen met irritaties tot gevolg. Doe zelf maar eens eens zo een armband in je haar.. Ik zou het niet doen, maarja daarentegen is het aan kleden van je hond ook iets wat totaal niet goed is voor de huid van je hond en mensen doen het toch.
Nog veel succes en leuke creaties hoor!
Nog veel succes en leuke creaties hoor!
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Hallo,
Dank voor de opbouwende kritiek! Zal de spelfout eruit halen. Wat betreft de foto's: je hebt gelijk maar ik ben te lui om alles opnieuw te fotograferen.... en bovendien heb ik een hoop al verkocht dus dat kan niet eens meer.
Wat betreft de honden en kattenhalsbandjes. Ik heb er pas 2 gemaakt en 1 daarvan is een paar uur gedragen door mijn kat. Daarna maar weer afgedaan omdat ze het toch niet zo leuk leek te vinden (nu vindt ze geen enkel halsbandje leuk hoor). Ik zat te denken ze bovenop een (stoffen) halsbandje te naaien, zodat je inderdaad geen last hebt van haren tussen het elastiek. Dank voor het meedenken!
Groetjes,
Hannelies
Dank voor de opbouwende kritiek! Zal de spelfout eruit halen. Wat betreft de foto's: je hebt gelijk maar ik ben te lui om alles opnieuw te fotograferen.... en bovendien heb ik een hoop al verkocht dus dat kan niet eens meer.
Wat betreft de honden en kattenhalsbandjes. Ik heb er pas 2 gemaakt en 1 daarvan is een paar uur gedragen door mijn kat. Daarna maar weer afgedaan omdat ze het toch niet zo leuk leek te vinden (nu vindt ze geen enkel halsbandje leuk hoor). Ik zat te denken ze bovenop een (stoffen) halsbandje te naaien, zodat je inderdaad geen last hebt van haren tussen het elastiek. Dank voor het meedenken!
Groetjes,
Hannelies
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: Sieraden van Hannelies (gewijzigde link)
Ik heb de site weer bijgewerkt. Zou het leuk vinden te horen wat jullie ervan vinden.