dit is mijn website

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
stephaniew
Bead Starter
Berichten:75
Lid geworden op:ma 15 sep 2008 12:55
Locatie:groningen
dit is mijn website

Bericht door stephaniew » ma 15 sep 2008 12:59

dit is mijn website wat vinden jullie er van http://www.jewels4you.eu/

groetjes stephanie

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Re: dit is mijn website

Bericht door Annemie » ma 15 sep 2008 20:24

Welkom hier. Misschien is het leuk als je je even voorstelt bij Wie ben ik?

Over je site: je site laadt erg langzaam en ik ben zelf errug ongeduldig...
De tekst op de homepage verliest de krullen van bijvoorbeeld de letters g.
Voor de banner heb je een foto gebruikt die eigenlijk niet de goede maten heeft en daardoor opgerekt is. Daar zou ik niet voor kiezen.
Je foto's zijn mooi, maar af en toe niet helemaal scherp.
Ik vind het jammer dat er geen informatie bij je sieraden staat, bijvoorbeeld van welk materiaal het gemaakt is.

Je sieraden vind ik mooi. Succes!

Gebruikersavatar
Joanelle
Bead Interested
Berichten:190
Lid geworden op:wo 03 okt 2007 09:39
Locatie:Alphen aan den Rijn

Re: dit is mijn website

Bericht door Joanelle » ma 15 sep 2008 20:41

Ik ben het met Annemie eens wat de banner en toevoeging van uitleg betreft. Verder wil ik toevoegen dat de zinnen in je welkomst-tekst wel erg lang zijn. Tot slot ben ik niet zo gecharmeerd van de term "modebewuste vrouw" maar dat kan aan mij liggen.
Verder heb je een leuke site met mooie, heldere sieraden. Het is alleen wel jammer dat de foto's zo klein zijn.
Een goed begin, maar blijf groeien!
kraaltje... nog één ... wat? Is het al zo laat?

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: dit is mijn website

Bericht door Irene van der Maas » di 16 sep 2008 06:51

Ik sluit me aan bij de vorige twee, heb er eigenlijk niets aan toe te voegen...
Maar je maakt mooie sieraden, let er alleen wel op dat je niet alleen hetzelfde soort sieraden maakt, laat ook eens iets anders zien, maakt het spannender....
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
Erica
Bead Dreamer
Berichten:568
Lid geworden op:wo 28 feb 2007 20:30
Locatie:Duiven
Contacteer:

Re: dit is mijn website

Bericht door Erica » di 16 sep 2008 08:05

ik sluit me aan bij bovenstaande reacties.

Er viel me net nog iets op waar je zeker even naar moet kijken.
Je site heet: jewels4you, in je banner staat: jewels4jou en bij contact zie ik staan: juwels4you (ook bij je emailadres) :shock:
Groetjes Erica

Gebruikersavatar
stephaniew
Bead Starter
Berichten:75
Lid geworden op:ma 15 sep 2008 12:55
Locatie:groningen

Re: dit is mijn website

Bericht door stephaniew » di 16 sep 2008 08:43

oeps bedankt voor de op merkingen ga er zeker wat mee doen ben nog steeds bezig met de website hij is nog maar 2 weekjes in gebruik dus ga zeker weten wat met julie opmerkingen doen

:D
Laatst gewijzigd door stephaniew op di 16 sep 2008 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
stephaniew
Bead Starter
Berichten:75
Lid geworden op:ma 15 sep 2008 12:55
Locatie:groningen

Re: dit is mijn website

Bericht door stephaniew » di 16 sep 2008 08:55

Joanelle schreef:Ik ben het met Annemie eens wat de banner en toevoeging van uitleg betreft. Verder wil ik toevoegen dat de zinnen in je welkomst-tekst wel erg lang zijn. Tot slot ben ik niet zo gecharmeerd van de term "modebewuste vrouw" maar dat kan aan mij liggen.
Verder heb je een leuke site met mooie, heldere sieraden. Het is alleen wel jammer dat de foto's zo klein zijn.
Een goed begin, maar blijf groeien!

hoi als je op de foto's klikt krijg je een grotere foto

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: dit is mijn website

Bericht door Mar-JoYa » di 16 sep 2008 17:10

Hey, welkom op het forum & voorstellen is niet verplicht hoor :lol:

Voor wat betreft je site. Hij is in ieder geval helder en duidelijk en rustig qua kleurgebruik, stijlvol ook.
Verder helemaal eens met de voorgangers, behalve met het trage laden ;) dat viel bij mij enorm mee, weet niet waar het verschil aan kan liggen trouwens :oops:

Heb niet alles gelezen, maar deze zin loopt niet helemaal lekker, hij staat op de homepage
er leuke accessoire bij gedragen wordt
als er een leuke accessoire bij gedragen wordt
als er leuke accessoires bij gedragen worden

(maar zelf zou ik hem helemaal verbouwen :wink: )

............en misschien ligt het aan mij, maar als ik in het menu op mobielhangers klik, krijg ik random sieraden en dat zijn er steeds 2 en steeds verschillende, maar geen mobielhangers, zelfde geldt ook voor de oorbellen........

en eh, er gaat niets boven Groningen :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
stephaniew
Bead Starter
Berichten:75
Lid geworden op:ma 15 sep 2008 12:55
Locatie:groningen

Re: dit is mijn website

Bericht door stephaniew » do 18 sep 2008 12:34

Mar-JoYa schreef:Hey, welkom op het forum & voorstellen is niet verplicht hoor :lol:

Voor wat betreft je site. Hij is in ieder geval helder en duidelijk en rustig qua kleurgebruik, stijlvol ook.
Verder helemaal eens met de voorgangers, behalve met het trage laden ;) dat viel bij mij enorm mee, weet niet waar het verschil aan kan liggen trouwens :oops:

Heb niet alles gelezen, maar deze zin loopt niet helemaal lekker, hij staat op de homepage
er leuke accessoire bij gedragen wordt
als er een leuke accessoire bij gedragen wordt
als er leuke accessoires bij gedragen worden

(maar zelf zou ik hem helemaal verbouwen :wink: )

............en misschien ligt het aan mij, maar als ik in het menu op mobielhangers klik, krijg ik random sieraden en dat zijn er steeds 2 en steeds verschillende, maar geen mobielhangers, zelfde geldt ook voor de oorbellen........

en eh, er gaat niets boven Groningen :D

hihi ja idd er gaat niks boven groningen :mrgreen: :-DD

klopt dat er nog niks bij mobielhangers staat en oon nog niks bij oorbellen staat :D die moeten er nog op hihihh werk in uit voering .

en met de welkomst tekst ben ik zelf ook nog niet helemaal uit hihih iemand nog iedeen :D

groetjes stephanie

Gesloten