Nieuw visitekaartje = nieuwe site

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Bericht door Saskia » za 10 mei 2008 19:21

Vond je vorige site ook mooier :oops:

Gebruikersavatar
Tara
Bead Designer
Berichten:964
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 19:34
Locatie:Rhoon
Contacteer:

Bericht door Tara » za 10 mei 2008 20:47

Beste Marjo, ik ben dus niet de enige maar ik vond ook je andere site mooier en ook beter bij jouw stijl passen :D
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 12 mei 2008 14:10

Hennie, het klopt dat je op een aantal pagina's de afbeelding niet helemaal ziet, dit zijn de pagina's waar niet gescrollt hoeft te worden, daar wordt de afbeelding afgebroken....

Ben er zelf (ook dankzij jullie reacties) uit dat het idee goed is, maar de uitvoering minder ;)

Om het dus beter te doen, ben ik op zoek naar een andere afbeelding voor de achtergrond, meer een behangetje zoals ik eerder had, maar dan wel een beetje met dit kleur idee. Ik ben al aardig op zoek geweest, maar kan niet echt iets vinden :oops: :roll: Iemand die kan helpen en weet waar ik (behalve bij de inspirationgallery) een copyright vrij bijpassende achtergrond kan vinden??? Als ik die gevonden heb, kan ik namelijk ook de titelbalk aan gaan passen ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Emberlynn
Bead Lover
Berichten:433
Lid geworden op:do 18 nov 2004 20:28
Locatie:Cuijk
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » di 13 mei 2008 22:35

Mar-JoYa schreef: ben ik op zoek naar een andere afbeelding voor de achtergrond, meer een behangetje zoals ik eerder had, maar dan wel een beetje met dit kleur idee. Ik ben al aardig op zoek geweest, maar kan niet echt iets vinden :oops: :roll: Iemand die kan helpen en weet waar ik (behalve bij de inspirationgallery) een copyright vrij bijpassende achtergrond kan vinden??? Als ik die gevonden heb, kan ik namelijk ook de titelbalk aan gaan passen ;)
Heb je al gezocht bij google afbeeldingen?? Op bv roos, cream/ white rose, rozen behang, wallpaper enz. enz. enz.
Wel letten op copyright, maar dat weet je wel
Succes!
Groetjes Emberlynn

Gebruikersavatar
Mieke
Bead Intelligent
Berichten:1307
Lid geworden op:za 24 apr 2004 09:40
Contacteer:

Bericht door Mieke » di 17 jun 2008 20:08

Hoi, ik vind je site dus wel mooi. Alleen viel het me op dat je lettertype niet overal hetzelfde is over de site heen.
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » wo 18 jun 2008 10:59

Mieke schreef:Hoi, ik vind je site dus wel mooi. Alleen viel het me op dat je lettertype niet overal hetzelfde is over de site heen.
Dank je wel, hij is in de tussentijd al weer een keer aangepast moet ik er eerlijk bij zeggen, dus je beoordeelt een andere als de andere meiden hebben gedaan ;) Het klopt dat het lettertype niet overal hetzelfde is. Er zit verschil in de titels zeg maar, "langere" teksten moeten wel allemaal hetzelfde lettertype hebben.............zal het ergens vandaag nog wel even controleren allemaal :oops:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Emberlynn
Bead Lover
Berichten:433
Lid geworden op:do 18 nov 2004 20:28
Locatie:Cuijk
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » wo 18 jun 2008 22:15

Ik vind het er nu ook erg mooi en rustig uitzien, maar ik vond toch je 'kitsch' site mooier. Sorry :oops:
Groetjes Emberlynn

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Bericht door dutch_dayz » do 19 jun 2008 12:57

Hee dat ziet er goed uit zo! :yes: :wink:

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » di 24 jun 2008 23:15

Emberlynn schreef:Ik vind het er nu ook erg mooi en rustig uitzien, maar ik vond toch je 'kitsch' site mooier. Sorry :oops:
Helemaal mee eens! Maar je richt je wat meer op de bruidssieraden zeker, toch?
~Audrey~

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » wo 25 jun 2008 19:37

flapflap schreef:
Emberlynn schreef:Ik vind het er nu ook erg mooi en rustig uitzien, maar ik vond toch je 'kitsch' site mooier. Sorry :oops:
Helemaal mee eens! Maar je richt je wat meer op de bruidssieraden zeker, toch?
Valt het op ;) :oops: :lol:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » do 26 jun 2008 00:17

Hehehehe ..... een klein beetje maar 8)
~Audrey~

Gebruikersavatar
Yvonne ADD
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:zo 22 jun 2008 11:02
Locatie:Bant
Contacteer:

Bericht door Yvonne ADD » di 01 jul 2008 15:18

Marjo, ik vind je site heel mooi. Rustige kleur en mooie foto's. Erg overzichtelijk.
Groetjes Yvonne

Gesloten