mijn eigen website gepimpt!

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Lin :)
Bead Reader
mijn eigen website gepimpt!

Bericht door Lin :) » za 05 apr 2008 16:13

Hoihoi!!

Na een middagje klungelen achter de pc issie dan weer helemaal fris, mijn website!! :D Hij is nog niet helemaal af, nog een paar finishing-touch-dingetjes, maar ik kon niet wachten hem alvast te showen aan jullie!

Graag jullie mening, tips en adviezen!!

groetjes Linda

http://www.everyoneweb.com/lindasieraden" onclick="window.open(this.href);return false;

Love-beadies
Bead Producer

Bericht door Love-beadies » za 05 apr 2008 19:31

Ik vind je site heel erg mooi! En je sieraden ook trouwens :o

Het enige wat ik zie is dat de tekst links in die paarse kleur niet echt opvalt. Verder niks te klagen :P
Groetjes Ilona

Mirjam Borger
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » zo 06 apr 2008 19:09

Leuke site! Ik zou inderdaad de paarse tekst van menu een andere kleur geven, want het is nu moeilijk te lezen. En ik zou het plaatje op de achtergrond iets vervagen, zodat de gewone tekst ook iets beter leesbaar is.

Lin :)
Bead Reader

Bericht door Lin :) » zo 06 apr 2008 19:15

Hey!
Dank jullie wel voor de tips! :D ik had het zelf ook al gezien, dat niet alles goed leesbaar is, maar kon het niet laten mn website vast te showen!
ik ga met jullie tips aan de slag!
Lin

CreaCorina
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door CreaCorina » ma 07 apr 2008 12:42

Kan niet anders dan aansluiten
Groetjes van Corina

Afbeelding

Gesloten