Daar is-ie dan eindelijk....
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
....mijn nieuwe website.
Te vinden onder de www-knop.
Graag hoor ik wat jullie ervan vinden.
Mocht je een link willen ruilen,dan hoor ik dat ook graag
Groetjes van Corina

-
_x_Catherine_x_
- Bead Interested
- Contacteer:
Re: Daar is-ie dan eindelijk....
Prachtige website en bovendien zéér overzichtelijk...CreaCorina schreef:....mijn nieuwe website.
Maar vooral mooie creaties!
Een linkje is altijd welkom, zal je alvast vermelden tussen de mijne
Ziet er leuk uit;
een paar puntjes van kritiek (positief bedoeld).
Ik zou je voorwaarden en gastenboek en contact onder je diverse sieraden buttons plaatsen; dan leg je meer nadruk op je creaties.
Op een aantal foto's leidt de bewerking af van het sieraad wat ik zonde vind.
Zie ik nou dat je keukenpapier hebt gebruikt als achtergrond voor sommige foto's? Als je gewoon wit papier gebruikt krijg je denk ik mooiere foto's.
Het lijkt me sprekender om op je startpagina wat plaatjes/ foto's van sieraden toe te voegen; nu is het wat veel tekst.
Smaken verschillen, maar ik vind de achtergrondkleur die bij mij roze/oranjeachtig is niet zo mooi overkomen. Je buttons/ banner vind ik juist wel leuk.
Succes ermee!
een paar puntjes van kritiek (positief bedoeld).
Ik zou je voorwaarden en gastenboek en contact onder je diverse sieraden buttons plaatsen; dan leg je meer nadruk op je creaties.
Op een aantal foto's leidt de bewerking af van het sieraad wat ik zonde vind.
Zie ik nou dat je keukenpapier hebt gebruikt als achtergrond voor sommige foto's? Als je gewoon wit papier gebruikt krijg je denk ik mooiere foto's.
Het lijkt me sprekender om op je startpagina wat plaatjes/ foto's van sieraden toe te voegen; nu is het wat veel tekst.
Smaken verschillen, maar ik vind de achtergrondkleur die bij mij roze/oranjeachtig is niet zo mooi overkomen. Je buttons/ banner vind ik juist wel leuk.
Succes ermee!
Laatst gewijzigd door Emberlynn op di 01 apr 2008 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Emberlynn
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Leuk zo, ik zou er wel voor zorgen dat je foto's wat meer uniform zijn: dezelfde grootte, gelijkaardige achtergrond en gelijkaardige bewerkingen. Dat zou er al heel wat professioneler uit zien!
Verder vind ik het ook wat veel tekst op de voorpagina! Ik zou een kort inleidinkje schrijven, en dan nog een soort van biografie toevoegen ofzo, zoals je ook meestal ziet op sites van echt kunstenaars.
Verder vind ik het ook wat veel tekst op de voorpagina! Ik zou een kort inleidinkje schrijven, en dan nog een soort van biografie toevoegen ofzo, zoals je ook meestal ziet op sites van echt kunstenaars.
ipoingtudut
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Mochten er nog dames zijn die een link willen ruilen:
Dan kan je op dezepagina van mijn website terecht.
Dan kan je op dezepagina van mijn website terecht.
Groetjes van Corina