15/9 Mijn website heeft een kleine metamorfose ondergaan

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gebruikersavatar
Erica
Bead Dreamer
Berichten:568
Lid geworden op:wo 28 feb 2007 20:30
Locatie:Duiven
Contacteer:

Bericht door Erica » ma 25 feb 2008 19:26

Mirjam Borger schreef:Mooie en overzichtelijke site!

Misschien is het een idee om achter de gedeeltes waar je tekst hebt, een soort vlak te zetten, waar de achtergrond nog wel een beetje doorheen schijnt. Hierdoor is de achtergrond wat rustiger, maar wel aanwezig. Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb gezegd?
Ik heb het zelf ook op m'n site.
http://www.m-bijoux.com/?cat=links hier zie je bijvoorbeeld nog een paar bloemblaadjes door het grijze vlak heen..
Bedankt voor je compliment!

Dat is inderdaad ook een goed idee! Ik heb nu al wel een andere achtergrond dan in het begin, maar het blijft nog steeds wel iets onrustig lezen. Nu nog 'even' zoeken hoe ik dat voor elkaar krijg....

Gebruikersavatar
Erica
Bead Dreamer
Berichten:568
Lid geworden op:wo 28 feb 2007 20:30
Locatie:Duiven
Contacteer:

Re: Mijn website heeft een kleine metamorfose ondergaan

Bericht door Erica » ma 15 sep 2008 13:34

Hallo allemaal,

Mijn website Crea I heeft een kleine metamorfose ondergaan.

Ook is nu de donkergrijze achtergrond (die 'wat' moeilijk leesbaar was 8) veranderd.

Ben benieuwd wat jullie er nu van vinden..
Groetjes Erica

Gebruikersavatar
CreaCorina
Bead Fanatic
Berichten:1955
Lid geworden op:vr 08 feb 2008 20:58
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: 15/9 Mijn website heeft een kleine metamorfose ondergaan

Bericht door CreaCorina » ma 15 sep 2008 15:00

Ziet er netjes uit,goed leesbaar en overzichtelijk :thumb:
Groetjes van Corina

Afbeelding

Gesloten