mijn website!!

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
iniminie
Bead Reader
Contacteer:
mijn website!!

Bericht door iniminie » za 02 feb 2008 00:06

http://butterflyjewell.weebly.com" onclick="window.open(this.href);return false;

nog niet helemaal zoals ik zou willen, maar het begin is er!!

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » za 02 feb 2008 09:34

Je website ziet er mooi uit. Alleen jammer dat de foto's van je sieraden wat onscherp zijn, want die sieraden zijn eigenlijk waar het om draait. Dus als je daar nog even mee aan de slag gaat, is het compleet!

Annemie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Annemie » za 02 feb 2008 18:41

Mooie site en prachtig 'logo' (de foto met je naam erin verwerkt)!!!!
Ik ben het wel eens met Lissie, je foto's hebben nog wat verbetering nodig. Dat is toch je product he?

iniminie
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door iniminie » zo 03 feb 2008 11:06

jha dat klopt, t is nog even uitproberen allemaal, de site moet nog veel aan gewerkt worden.
mn broertje gaat nu de foto's maken die doet multimedia en dan komt t allemaal goed.
t logo vind ik ook helemaal geweldig..wat een dagje fotoshoppen en paint wel niet kan doen!!

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 03 feb 2008 11:44

Ben het inderdaad eens met de opmerking over de foto's, verder vind ik de kleurcombinatie mooi en de vormgeving duidelijk en helder. Leuk dat verhaaltje over hoe je in aanraking kwam met sieraden maken (allebij, schrijf je alleen zo: allebei :wink: ) Het stukje tekst op je homepage, groot geschreven over dat sieraden naar wens ontworpen kunnen worden vind ik wel lelijk omdat het half wegvalt en half door elkaar heen loopt (bij mij tenminste wel.....) maar over het geheel: goed gedaan!

Oh ja, op de homepage staat het woord "bestelformulier" meteen na "groetjes Maybritt" ik zou deze minstens op de volgende regel zetten, maar liever nog een regel wit ertussen laten..........
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Trienk
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Trienk » zo 03 feb 2008 14:58

Leuke site hoor! Zit er op je fotocamera een macro stand? Met dat bloemetje! Dan zoomt ie veel beter in en worden de foto's scherper!
Succes ermee, groetjes van Trienke.

iniminie
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door iniminie » zo 03 feb 2008 18:37

thnx voor alle adviesjes, heb een aantal dingen veranderd.
alleen hij doet niet altijd wat ik wil :S
maar goed, als het goed is moeten die grote letters niet door elkaar staan, heb nog even naar de instellingen gekeken maar bij mij doet ie t goed.

nog meer tips zijn altijd welkom...enne de goede foto;s komen snel,
dan laat ik t wel weer weten

groetjes may

Lynn
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Lynn » ma 04 feb 2008 09:45

Ik vind je kleurencombinatie voor de site erg mooi! Maar ik ben het eens met de anderen wat de foto's betreft en daarnaast vind ik het lettertype ook wel erg groot! Ik denk dat als je dat iets verkleind dat het dan wat prettiger is om te lezen.

Succes ermee!
Groetjes Lynn

iniminie
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door iniminie » wo 06 feb 2008 21:29

Nu met goede en duidelijke foto's!!
graag jullie mening..
gr maybritt

Gesloten